Misja polowanie na skarby- problem z modułem

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

pawel123515025x
Posts: 109
Joined: Wed, 9. May 12, 14:49
x3tc

Misja polowanie na skarby- problem z modułem

Post by pawel123515025x » Tue, 26. Jun 12, 15:28

Witam , tym razem przechodzę misję "polowanie na skarby".
Otóż muszę rozwiązać zagadkę2.
Spoiler
Show
W opisach wszystkich fabuł X3TC jest napisane, że w sektorze Bala Gi jest moduł przechowywujący dane.
Na mapie galaktyki jest tylko sektor Bala Gi's Joy. Czy to ten sam sektor?
Poleciałem na wskazane w zagadce współrzędne i nie ma...
Jakie współrzędne powinien mieć ten moduł przechowywyjący dane?, może popełniłem blad i poleciałem gdzie indziej...

User avatar
Sorkvild
Posts: 3436
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Tue, 26. Jun 12, 19:14

Chodzi o ten wlasnie sektor - Bala Gi's Joy. Modul powinien byc pod wspolrzednymi podanymi w podpowiedzi.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Tue, 26. Jun 12, 19:21

Moze kolega źle wspolrzedne wprowadzil?
poza tym ztcp trzeba naprawde blisko podleciec czyms malym, zeby modul sie na radarze pojawil.

P.

pawel123515025x
Posts: 109
Joined: Wed, 9. May 12, 14:49
x3tc

.

Post by pawel123515025x » Wed, 27. Jun 12, 07:44

Poleciałem dokładnie na tamte współrzędne, wziąłem tam nawet autopilota:mapa sektora 10 km. nic nie znalazłem

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Re: .

Post by Yacek » Thu, 28. Jun 12, 19:06

pawel123515025x wrote:Poleciałem dokładnie na tamte współrzędne, wziąłem tam nawet autopilota:mapa sektora 10 km. nic nie znalazłem
Lokalizacja Modułu jest stała. Skrypt generujący Moduł ma ustawione współrzędne na "stałe", podobnie jak wpis współrzędnych w pliku tekstowym.

Mówiąc o tym, że poleciałeś na te współrzędne masz na myśli wszystkie trzy osie współrzędnych?
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

pawel123515025x
Posts: 109
Joined: Wed, 9. May 12, 14:49
x3tc

.

Post by pawel123515025x » Fri, 29. Jun 12, 09:38

Poleciałem na współrzędne :25;-1;-50.
A to nie o te chodzi?

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Re: .

Post by bufi » Fri, 29. Jun 12, 17:09

pawel123515025x wrote:Poleciałem na współrzędne :25;-1;-50.
A to nie o te chodzi?
Uwaga na jednostki. Te wspolrzedne sa podane w kilometrach :) Moze tu lezy problem.

P.

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Re: .

Post by Yacek » Fri, 29. Jun 12, 17:13

pawel123515025x wrote:Poleciałem na współrzędne :25;-1;-50.
A to nie o te chodzi?
W wiadomości masz podane 25-1-50, bez średników, znakiem rozdzielającym liczby jest myślnik. Masz więc lecieć na współrzędne: 25 1 50 (wartości dodatnie, nie ujemne).
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

pawel123515025x
Posts: 109
Joined: Wed, 9. May 12, 14:49
x3tc

.

Post by pawel123515025x » Sat, 30. Jun 12, 10:04

O wielkie dzięki, myślałem że to są ujemne współrzędne

pawel123515025x
Posts: 109
Joined: Wed, 9. May 12, 14:49
x3tc

.

Post by pawel123515025x » Mon, 2. Jul 12, 11:42

Czy współrzędne boi nawigacyjnych w 4 wskazówce są losowe?
Spoiler
Show
[ czy ten okrąg tworzony przez 5 boi nawigacyjnych ma dla każdego gracza inne położenie i czy jego położenie generuje się wraz z otrzymaniem 4 wskazówki]
A jeśli nie to jakie są ich współrzędne, oblatałem cały sektor i nic nie znalazłem.

pawel123515025x
Posts: 109
Joined: Wed, 9. May 12, 14:49
x3tc

.

Post by pawel123515025x » Fri, 17. Aug 12, 12:57

A na mapie scorpa ich nie ma

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Re: .

Post by Yacek » Fri, 17. Aug 12, 16:27

pawel123515025x wrote:A na mapie scorpa ich nie ma
Nie.
Masz zaawansowany skaner? Z nim będzie łatwiej. Jeśli masz to lataj nie tylko w płaszczyźnie ekliptyki, boje mogą znajdować się sporo na lub pod płaszczyzną ekliptyki.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

pawel123515025x
Posts: 109
Joined: Wed, 9. May 12, 14:49
x3tc

.

Post by pawel123515025x » Sat, 18. Aug 12, 16:56

Chodzi Ci o skaner tripleksowy? Mam go, latałem już chyba wszędzie... i w płaszczyźnie i pod różnymi kątami.

pawel123515025x
Posts: 109
Joined: Wed, 9. May 12, 14:49
x3tc

.

Post by pawel123515025x » Sat, 25. Aug 12, 18:18

Dobra juz jest wszystko ok znalazłem ją.
Jeśli masz to lataj nie tylko w płaszczyźnie ekliptyki, boje mogą znajdować się sporo na lub pod płaszczyzną ekliptyki.
Miales racje ja ostatnią miałem na współrzędnych
Spoiler
Show
0;60;0

Return to “Polskie / Polish X-Forum”