X3(tc+xtended)
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
-
- Posts: 37
- Joined: Sat, 19. Mar 05, 08:52
X3(tc+xtended)
Czy moze mi ktos powiedziec(pomoc) jak uruchomic ten dodatek pod win7 64 bit? bo go instaluje i uruchamia mi sie gra ale bez dodatku. Dodam ze mam EXTENDED 1.2a full i podstawka update do 3.2.
-
- Posts: 7
- Joined: Mon, 19. Sep 11, 15:56
-
- Posts: 7
- Joined: Mon, 19. Sep 11, 15:56
-
- Posts: 37
- Joined: Sat, 19. Mar 05, 08:52
hmmm... ja mam patch 3,2 wiec nie wiem czy to ma jakis konflikt z xtcm bo gra sie uruchamia lecz po kilku ruchach statkiem zawiesza mi kompa a po odinstalowaniu moda czysta gra chodzi ok. A i jak uruchamiam gre z modem to nie ma zadnego nowego screena przy ladowaniu gry ani nowych profili w grze , Mod sie pokazuje tzn w samej grze ze niby mod sie uruchomil no i wlasnie po kilku ruchach statkiem, frozen... koniec gry.
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Skrócona wersja instalacji XTC (pełna znajduje się na forum w mojej stopce):
1. Pobieramy moda.
2. Wypakowujemy archiwum (najlepiej gdzieś do pustego katalogu)
Archiwum zawiera następujące katalogi:
loadscr
mov
scripts
soundtrack
t
XTC Manual
Oraz pliki (uwaga piszę o wersji 1.1, wersji 1.2 nie mam, mogą różnić się numeracją plików cat/dat):
13.cat
13.dat
14.cat
14.dat
15.cat
15.dat
uninstall.exe
4. Kopiujemy następujące katalogi do katalogu głównego gry TC:
3.
loadscr
mov
scripts
soundtrack
Można też skopiować wszystkie pliki z poszczególnych katalogów do takich samych katalogów w katalogu głównym gry (pliki z katalogu scripts do katalogu scripts itp).
Katalog t - tu zależy w jaką wersję językową gramy:
- jeśli w angielską kopiujemy do katalogu głównego gry
- jeśli w polską, możemy go pominąć i pobrać z Mamuta spolszczenie (ale jest do wersji 1.1)
Katalog XTC Manual zawiera opis moda i nie ma znaczenia dla gry, można więc go pominąć.
5. Pliki cat/dat. Ponieważ TC z patchem 3.2 zawiera w katalogu głównym pliki cat/dat od numeru 01 do 13, pliki cat/dat moda XTC musimy zmienić na numery wyższe od 13 wg schematu:
pliki moda XTC 15.cat/dat zmieniamy na 16.cat/dat
pliki moda XTC 14.cat/dat zmieniamy na 15.cat/dat
pliki moda XTC 13.cat/dat zmieniamy na 14.cat/dat
Uwaga: może wersja 1.2 ma już poprawną numerację plików cat.dat (od 14 do 16), więc zmiana nazw plików nie jest konieczna.
Teraz dopiero kopiujemy je do katalogu głównego TC. Powinniśmy mieć 16 zestawów plików cat/dat od numeru 01 do 16.
6. Uruchamiamy grę.
1. Pobieramy moda.
2. Wypakowujemy archiwum (najlepiej gdzieś do pustego katalogu)
Archiwum zawiera następujące katalogi:
loadscr
mov
scripts
soundtrack
t
XTC Manual
Oraz pliki (uwaga piszę o wersji 1.1, wersji 1.2 nie mam, mogą różnić się numeracją plików cat/dat):
13.cat
13.dat
14.cat
14.dat
15.cat
15.dat
uninstall.exe
4. Kopiujemy następujące katalogi do katalogu głównego gry TC:
3.
loadscr
mov
scripts
soundtrack
Można też skopiować wszystkie pliki z poszczególnych katalogów do takich samych katalogów w katalogu głównym gry (pliki z katalogu scripts do katalogu scripts itp).
Katalog t - tu zależy w jaką wersję językową gramy:
- jeśli w angielską kopiujemy do katalogu głównego gry
- jeśli w polską, możemy go pominąć i pobrać z Mamuta spolszczenie (ale jest do wersji 1.1)
Katalog XTC Manual zawiera opis moda i nie ma znaczenia dla gry, można więc go pominąć.
5. Pliki cat/dat. Ponieważ TC z patchem 3.2 zawiera w katalogu głównym pliki cat/dat od numeru 01 do 13, pliki cat/dat moda XTC musimy zmienić na numery wyższe od 13 wg schematu:
pliki moda XTC 15.cat/dat zmieniamy na 16.cat/dat
pliki moda XTC 14.cat/dat zmieniamy na 15.cat/dat
pliki moda XTC 13.cat/dat zmieniamy na 14.cat/dat
Uwaga: może wersja 1.2 ma już poprawną numerację plików cat.dat (od 14 do 16), więc zmiana nazw plików nie jest konieczna.
Teraz dopiero kopiujemy je do katalogu głównego TC. Powinniśmy mieć 16 zestawów plików cat/dat od numeru 01 do 16.
6. Uruchamiamy grę.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 37
- Joined: Sat, 19. Mar 05, 08:52
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
To jest samo rozpakowujące się archiwum, możesz wypakować do dowolnego katalogu, nie koniecznie do katalogu gry. Pozwoli Ci to sprawdzić poprawność kopiowanych plików i katalogów.Algeroth wrote:Yacek , ja mam tego moda 1,2a jako instalke wiec sie instaluje sama automatycznie w grze.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 37
- Joined: Sat, 19. Mar 05, 08:52
Czytalem cala ta formulke instalacji i zamiany plikow i nic nie musze takiego robic poniewaz w 1,2a juz wszystko jest jak trzeba czyli tak jak napisales. Dalem na maxa parametry gry, zobacze na standartowych ustawieniach i moze to w tym problem chociaz to dziwne by bylo bo mam 4g ramu procek 2-rdzeniowy 2,40 takt grafa 1mb geeforce
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Ale tobie odpala się czysta gra, a nie z modem, Więc to problem z instalacją, a nie parametrami i konfiguracją sprzętu. Gdyby był za słaby komp i za duże ustawienia to gra by muliła, ale by się mod odpalał.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 37
- Joined: Sat, 19. Mar 05, 08:52
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
To zostaw XTC, też jest słabiutki. Zainstaluj sobie XRM.
Oczywiście XTC ściągałeś full wersję, a nie patcha 1.2?
Patch 1.2 jest dla tych, którzy grali już na wersji 1.1, dla nowych graczy, pierwszy raz instalujących XTM jest wersja full.
Oczywiście XTC ściągałeś full wersję, a nie patcha 1.2?
Patch 1.2 jest dla tych, którzy grali już na wersji 1.1, dla nowych graczy, pierwszy raz instalujących XTM jest wersja full.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
Aktualnie tez pogralbym bym sobie w XTC 1.2, ale wkrotce ma wyjsc wersja 2.0 ze wszytskim czego nie bylo wen dotychczas.Algeroth wrote:Niestety kombinowalem juz chyba wszystkiego i nic po prostu nie jest mi pisane grac na tym modzie tylko na czystej grze. Napisalbym do tych z tego moda ale w angielskim jestem slabiutki. Yacek thnx za all.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
"Wkrótce" to pojęcie względne. Tak samo pisano w czerwcu ubiegłego roku.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Nie, już dawno porzuciłem nadzieję na XTC. Choć mam prawo, w końcu czekałem na XTC ponad trzy lata, aby dostać niedopracowaną, niedokończoną wersję.Sorkvild wrote:No i co w zwiazku z tym, bedziesz wiecej marudzil.
Taki maja PR i nie pisza za wiele. Zaufani fani moga liczyc na wiecej szczegolowych informacji. Tyle w temacie.
Mam nadzieję, że masz rację i w końcu wyjdzie XTC 2.0.
Ale dla mnie to już bez znaczenia. Ma być kompatybilne tylko z TC, a ja gram w AP i nie mam zamiaru wracać do zubożonej wersji jaką jest TC, nawet dla XTC.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Nie zrozumiałeś mnie, nie chodzi o skrypty, zarówno te dodane do AP, jak i działające z AP (bo prawie wszystkie skrypty pisane dla TC działają w AP). Chodzi o nowe rozwiązania dostępne w AP, których nie uświadczysz w TC, ani żadnym skrypcie.Sorkvild wrote:Nie wiem kto gra w czyste tc, ale ktos napewno sie znajdzie.
Kup sobie AP, zagraj, to będziesz wiedział o co chodzi.
Fabularnie - tak, technicznie - nie. Wymaga TC do działaniaSorkvild wrote:XTC to dla mnie osobna gra i basta.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
Wszelkie esencjonalne funkcje gry znajduje w TC poza tym jeszcze duzo mam w tej grze do zrobienia. W XTC tez bedzie sporo grania, a potem Rebirth nadejdzie i czy sie okaze godny uwagi tego nie wiem.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Znajdziesz je również w AP, a oprócz tego poprawione kilka aspektów, jak choćby wpisywanie tych samych znaków z klawiatury (problem z wpisywaniem "magicznego imienia" w końcu doczekał się rozwiązania. Łatwiejsze wyszukiwanie sektorów po nazwie na mapie wszechświata. I kilka innych, które ulepszają i ułatwiają grę.Sorkvild wrote:Wszelkie esencjonalne funkcje gry znajduje w TC poza tym jeszcze duzo mam w tej grze do zrobienia.
Wracając do XTC, poczekamy (ciekawe jak długo) zobaczymy.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07