Witam . Mam w planach budowę kompleksu budującego sprzęt dla terrańskich m2 (zdobywanych abordażem). Mam już wymaganą repe i kase i tu pojawia się moje pytanie czy warto budować kilka fabryk Wraith missile ?
oczywiscie po statystykach widzę ze zadają tony obrażeń ALE od czasu tc ważą 8 jednostek zamiast 1. Jest to istotny problem gdyż mój Tyr po wyekwipowaniu ma 1700 wolnego miejsca na mosquity i ecells . Ktoś ich używał ? Warto, nie warto ?
Edit. jeśli będe ich używać to tylko w osobistym statku. AI odpalająca te rakiety pod ostrzałem zwykle sama sie nimi niszczy ...
[AP]Rakiety Wraith
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Re: [AP]Rakiety Wraith
Widmo wystarcza na zniszczenie M5-4 jedną rakietą.
Masz nie aktualne dane, ten problem rozwiązał patch 1.1, czyżby nie pobrał Ci się automatycznie ze Steama?Beliar123 wrote:
Edit. jeśli będe ich używać to tylko w osobistym statku. AI odpalająca te rakiety pod ostrzałem zwykle sama sie nimi niszczy ...
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 11
- Joined: Sun, 22. Jan 12, 18:24
Re: [AP]Rakiety Wraith
Pobrał Wszystko działa jak nalezy. Z tym niszczeniem sie rakietami to mi sie zdarzylo przy boardingu Hyperion Vanguard. z 5 razy sie zdetonował gdy trzymałem jego tarcze nisko o ile pamiętam . I napewno to robiłem na patchu 1.1.Yacek wrote:Widmo wystarcza na zniszczenie M5-4 jedną rakietą.
Masz nie aktualne dane, ten problem rozwiązał patch 1.1, czyżby nie pobrał Ci się automatycznie ze Steama?Beliar123 wrote:
Edit. jeśli będe ich używać to tylko w osobistym statku. AI odpalająca te rakiety pod ostrzałem zwykle sama sie nimi niszczy ...