[X3 AP] skrypty pytanie poczatkujacego

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

skrzacik
Posts: 54
Joined: Mon, 30. Mar 09, 02:41

[X3 AP] skrypty pytanie poczatkujacego

Post by skrzacik » Fri, 13. Jan 12, 19:28

moze juz bylo ale ja nie moge wylowic w gaszczu albo nie do konca potrafie obslugiwac ta wyszukiwarke

pytanie brzmi: czy istnieje skrypt pozwalajacy na dokowanie M6 i M8 do TL lub M1 albo M2? jesli tak bo podobno jest taki skrypt to czy jest on kompatybilny z Albion i czy ktos z łaski swojej moglby podac linka

z gory dziekuje za wyrozumialosc i zyczliwosc tak rzadko spotykana w dzisiejszym swiecie

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Fri, 13. Jan 12, 19:35

Link do forum o skryptach i modach: http://forum.egosoft.com/viewforum.php? ... 08eeb8a635

Link do tematu z podlinkowanymi prawie wszystkimi skryptami i modami dla TC: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=216690

Szukasz i znajdujesz skrypt (sama nazwa mówi wiele o nim) Dock TS in TL/M1

Instalujesz, sprawdzasz czy działa lub zadajesz pytanie o działanie skryptu w AP w temacie skrytu.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Fri, 13. Jan 12, 20:05

Yacek wrote: Szukasz i znajdujesz skrypt (sama nazwa mówi wiele o nim) Dock TS in TL/M1
Tjaaa, tylko że chłopakowi chodziło o dokwanie M6 lub M8 a nie statkiem klasy TS :/ Na przyszłość proszęczytać ze zrozumieniem.

Skrzecia, a o ile dobrze pamiętam, to udzieliłem juz tobie odpowiedzi w innym poście na ten tyemat:/
LizardCor wrote:W czystej, niemodyfikowanej wersji żaden M6 nie zadokuje do M1/M2/TL. O dziwo M8, czyli bombowce też nie zadokują do M1. Generalnie totalna pomyłka.
Jeżeli chodzi o myśliwce, to jest tylko jedna klasa statku, do którego mogą zadokować. Tą klasą jest M6 Hyperion, do którego, o ile dobrze pamiętam mogą zadokować dwa myśliwce.
Statki klasy M8, czyli bombowce mogą dokować do lotniskowców - M1 gdy zainstalujemy skrypt CODEA - Swojądrogą jeden z lepszych skryptów jaki jest dla TC.
Last edited by LizardCor on Fri, 13. Jan 12, 20:10, edited 1 time in total.

skrzacik
Posts: 54
Joined: Mon, 30. Mar 09, 02:41

Post by skrzacik » Fri, 13. Jan 12, 20:09

to juz znalazlem jakis czas temu Yacek
ale moje pytanie dotyczy M6 i M8 do TL lub M1 lub M2
czytalem wiele z postow pod tymi linkami ale nie doczytalem czy jest inny skrypt czy nie
bo jesli mam isc dalej tym torem to wynika ze nie ma bo nie ma na tych linkach co mi podales
jest mowa tylko o TS do TL
zatem ponawiam pytanie czy jest czy nie ma ( mecze tak bo pamietam jak przez mgle za jak gralem kiedy ze dwa lata temu moze w X3 reunion to dokowalem M6 do wiekszych jednostek tylko nie pamietam jak to robilem)

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Fri, 13. Jan 12, 20:16

Statki klasy M6 nie mogą dokować do większych jednostek/statków. Jedynym wyjściem jest zainstalowanie skryptu Cadiusa, w którym będziesz mógł zadokować swoim M6 do M7 lub M1 a nawet M2. Lecz jak pisałem wcześniej w czystej, nie modyfikowanej i nie skryptowanej wersji nie ma takiej możliwości. Ten skrypt Cadiusa jest oczywiście pod TC ;)

O M8 nie będę pisał, bo już otrzymałeś odpowiedź. A jak jeszcze raz napiszesz z zapytaniem gdzie mogą dokować M8 to wyślę Rumcajsa lub gajowego do lasu by wystrzelał wszystkie skrzaty w lesie :D

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Fri, 13. Jan 12, 20:33

@ skrzacik - fakt, nie doczytałem dokładnie że chodzi Ci o M6 i M8.

Cadius stworzył moda, a nie skrypt. To jest pewna zasadnicza różnica. Na przyszłość proszę pisać poprawnie :)
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

skrzacik
Posts: 54
Joined: Mon, 30. Mar 09, 02:41

Post by skrzacik » Fri, 13. Jan 12, 20:33

czyli nie mozna???
zartowalem
ja lubie byc pewny bo pozniej mi po glowie jaks mysl lazi i szukam sposobu jej realizacji a pozniej sie okazuje ze tylko czas marnowalem a tak zmarnowalem tylko troszke..... waszego czasu :P
a skrzatow jest tak duzo ze jednen rumcajs lkub gajowy sprawy nie zalatwia :P

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Fri, 13. Jan 12, 20:39

Yacek wrote:Cadius stworzył moda, a nie skrypt. To jest pewna zasadnicza różnica. Na przyszłość proszę pisać poprawnie :)
Buhahaha:D Napisałem jak najbardziej poprawnie :D Jest dostępna wersja, gdzie jest sama paczka z statkami - więc jest to skrypt. Druga wersja to statki i stacje - to jest już modyfikacja :D

skrzacik wrote:a skrzatow jest tak duzo ze jednen rumcajs lkub gajowy sprawy nie zalatwia :P
To ty chyba jeszcze rumcajsa nie znasz ;) Terminator przy nim, to waciak ;)

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Fri, 13. Jan 12, 21:01

LizardCor wrote: Buhahaha:D Napisałem jak najbardziej poprawnie :D Jest dostępna wersja, gdzie jest sama paczka z statkami - więc jest to skrypt. Druga wersja to statki i stacje - to jest już modyfikacja :D
I jedno i drugie to mod.
Do tego nie ma dwóch wersji, jest tylko jedna.

Po pierwsze, paczka ze statkami, modyfikuje plik TShips (zmieniając zawarte w nim standardowe statki i dodając nowe).

Po drugie wskazuje na to sposób instalacji. Paczka dostępna jest jako plik cat/dat - instaluje się ją więc albo jako fake patch (jako pliki cat/dat w katalogu głównym gry o kolejnym numerze, albo kopiując do podkatalogu mods i uruchamiając grę z wybranym modem Cadiusa jako Base mod.

Sam autor określa to już w nazwie:[MOD] X-Tra Ship/Station Pack - [V1.94 Available 3/9/2011] <New Thread>

Oraz w pierwszym zdaniu opisu:

Code: Select all

This mod attempts to add new ships and stations for all the races without making any major gameplay or balance changes to the vanilla X3TC experience. 
Aby o czymś pisać, wypadałoby się na tym trochę znać.

@ skrzacik - jest jeszcze jeden mod Hangar mod, ale to dość stary mod, dla wersji 2.1 i z obecną wersją 3.1 może nie działać poprawnie. A z AP, to już pewnie kompletnie odpada.
Last edited by Yacek on Fri, 13. Jan 12, 21:17, edited 1 time in total.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
Sorkvild
Posts: 3436
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Fri, 13. Jan 12, 21:12

@ Skrzacik

Jest pewien modzik, ktory spelnia twe oczekiwania. Swego czasu go uzywalem zanim zaczalem grac w mod, ktory juz posiadal owy dodatek.

[Mod] Bomber and Shuttle Docking v1.1
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=257062

Jest to swietny dodatek, aczkolwiek musisz sam przetestowac czy bedzie dzialal pod AP>

Co dodaje:

M1: 2 Universal ( M8/M6/M3/M4/M5/TM/TS/TP ) clamps
M2: 2 Heavy Fighter ( M3/M4/M5 ) clamps
TL: 2 Trading ( TS/TP ) clamps
M7 Carrier: 1 Universal ( M8/M6/M3/M4/M5/TM/TS/TP ) clamp
M7 & M7M: 1 Medium Fighter ( M4/M5 ) clamp
M6M: 1 Light Fighter ( M5 ) clamp

PS.

Lizard. Paczka Cadiusa to mod, a nie zaden skrypt.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Fri, 13. Jan 12, 21:34

Yacek wrote:Aby o czymś pisać, wypadałoby się na tym trochę znać.
Sugerujesz, że się mnie znam ? Chyba żartujesz sobie. Ale widzę, że zwrócenie tobie uwagi musiało trafić w twoje EGO :D Tysiąckroć zarzucasz ludziom, że nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Dobrze, że ty potrafisz. Co za przykład może nam posłużyć twój drugi post w tym wątku :D

PS.
Wczesniej były dostępne dwie wersje. Jak widać dalej nie potrafisz czytaćze zrozumieniem :D

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Fri, 13. Jan 12, 21:50

Bądź na bieżąco to będziesz wiedział.

I nie zbaczaj z tematu, bo jak widać po raz kolejny, wyprowadzanie ciebie z błędów narusza twoje ego i zaczynasz osobiste wycieczki.

Z mojej strony EOT.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Fri, 13. Jan 12, 22:11

Yacek wrote:Bądź na bieżąco to będziesz wiedział.

I nie zbaczaj z tematu, bo jak widać po raz kolejny, wyprowadzanie ciebie z błędów narusza twoje ego i zaczynasz osobiste wycieczki.

Z mojej strony EOT.

Ty to zrobiłeś jużkilka postów wczesniej :D

Return to “Polskie / Polish X-Forum”