[X3:TC]Własne boje nawigacyjne.
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
-
- Posts: 42
- Joined: Tue, 26. Apr 11, 10:14
[X3:TC]Własne boje nawigacyjne.
Czy w grze jest dostępne COŚ co umożliwia skok w wybrane miejsce w sektorze (boje nawigacyjne czy coś)? Myślę o ułatwieniu sobie przemieszczania się po sektorze Aldrin i Habitatach Piratów.
X3:R; X3:TC & X3:AP
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Nie ma. Takie coś jest X3AP.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
Potwierdzam.Sorkvild wrote:BlackKnight93 zainteresuj sie dodatkami w postaci skryptow i modow bo czysta gra jest zwyczajnie nudna i wiele jej brakuje.
Moją pierwszą grą, którą zagrałem z modyfikacjami i skryptami była kontynuacją gry UFO: Enemy Unknown, czyli UFO Extraterrestrial.
Twórcy gry UFO Extraterrestrial starali się jakoś dorównać poprzedniczce, lecz wiele rzeczy tam brakowało. Modyfikacja wiele rzeczy naprawiła i od tamtego czasu ładuje w gry tyle modów i skryptów ile się da. Oblivion, Fallout3, Fallout New Vegas czy X3 TC to gry wręcz nasycone modyfikacjami i skryptmi, które ważą 5x tyle co sama gra I wszystko działa, a wręcz śmiga O satysfakcji to juz mnie wspomnę. jakie mogą i dadzą różnego rodzaju mody i skrypty
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
Co za duzo to tez nie zdrowo, albowiem trzeba uwazac na to - co sie instaluje poniewaz niektore dodatki sie gryza ze soba lub z sama gra, a nie checemy pokielbasic sobie calej gry. Ot poczytac readme + watek na forum i mozna instalowac.
ps.
U mnie najbardziej zmodowana gra to OFP, jestem wielkim fanem starego Operation Flashpoint. Oryginalnie gra zajmuje chyba 2 giga, u mnie 25 giga ze starannie wyselekcjonowanymi addonami i modami Innym kolegom z forum to gra potrafi zajac 40 giga. Ale jak to w zyciu bywa, trzeba oddzielic ziarna od plew hehe
ps.
U mnie najbardziej zmodowana gra to OFP, jestem wielkim fanem starego Operation Flashpoint. Oryginalnie gra zajmuje chyba 2 giga, u mnie 25 giga ze starannie wyselekcjonowanymi addonami i modami Innym kolegom z forum to gra potrafi zajac 40 giga. Ale jak to w zyciu bywa, trzeba oddzielic ziarna od plew hehe
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
Dlaczego? Ja lubię bigos, wręcz uwielbiamSorkvild wrote:Co za duzo to tez nie zdrowo, albowiem trzeba uwazac na to - co sie instaluje poniewaz niektore dodatki sie gryza ze soba lub z sama gra, a nie checemy pokielbasic sobie calej gry.
Co do nadmiernej ilości, wystarczy tylko poczytać setęp opisu skryptu i wiemy czy to może nam sieprzydać lub nie.
Przykładowo taki z pozoru głupi skrypt Capture Station - Twórcy eni dali nam takiej możliwoścy byśmy opanowali/ przejęli wrogą stację. A szkoda, bo skoro w końcu możemy przejmować statki, to czemu nie stacje
A wracając do tematu, to tak w ogóle polecam tobie drogi BlackKnight93 skrypty Luciego, któe są dostępne TU
Chłopak został zbanowany, wiec wszystkie jego skrypty nie są już dostępne na EGO. Mimo to, w podanym przeze mnie linku masz tam opisy. Luckie zrobił wiele naprawde genialnych skryptów, która bardzo gorąco polecem. Obecnie mam wszystkie jego skrypty zainstalowane Najciekawsze jest to, że łączą sieone w jeden wielki skrypt, ale może grać tylko z kilkoma wedle uznania, nic na siłe.
Ale jak pisałem wczesniej lubie bigos, piwo też