[X3:TC] Modyfikacja parametrów produkcji
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
-
- Posts: 5
- Joined: Wed, 31. Dec 08, 15:29
[X3:TC] Modyfikacja parametrów produkcji
Czy istnieje skrypt mod lub edytor do zmiany prędkości lub produkowanych w swoich fabrykach rzeczy ?
-
- Posts: 3432
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
Dość dawno i z tego co pamiętam to na obecnej wersji nie działa.Tylko na 2.5 lub 2.7 o ile dobrze pamietam.
I z tego co pamiętam, to można było tylko zmieniać rodzaj wymaganych komponentów/produktów do produkcji statków. Jeżeli rezygnowaliśmy z danego produktu jak mikrochipy, to musieliśmy dopłacić w postacji kredytów, ale samo przyśpieszanie produkcji w danym komplesie nie miało w ogóle miejsca.
I z tego co pamiętam, to można było tylko zmieniać rodzaj wymaganych komponentów/produktów do produkcji statków. Jeżeli rezygnowaliśmy z danego produktu jak mikrochipy, to musieliśmy dopłacić w postacji kredytów, ale samo przyśpieszanie produkcji w danym komplesie nie miało w ogóle miejsca.
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
Z innej beczki.
Czy ktoś z was bawi się w produkcje statków ? Ciekawi mnie ile czasu zajmuje wyprodukowanie statku Truelight Seeker. Przydała by mi się też informacja ile i jakie surowce są wymagane do jego produkcji. Chciałbym stworzyć z nich swoje transportowce.
Ciekawi mnie też statek Toukon klasy M8 i Xperimental Shuttle, które również chciałbym produkować masowo jako moje bombowce i myśliwce do moich lotniskowców i fregat. Jak w przypadku Truelight Seeker przydała by mi się informacja odnośnie produkcji. Czyli czas i surowce.
Pozdrawiam.
Czy ktoś z was bawi się w produkcje statków ? Ciekawi mnie ile czasu zajmuje wyprodukowanie statku Truelight Seeker. Przydała by mi się też informacja ile i jakie surowce są wymagane do jego produkcji. Chciałbym stworzyć z nich swoje transportowce.
Ciekawi mnie też statek Toukon klasy M8 i Xperimental Shuttle, które również chciałbym produkować masowo jako moje bombowce i myśliwce do moich lotniskowców i fregat. Jak w przypadku Truelight Seeker przydała by mi się informacja odnośnie produkcji. Czyli czas i surowce.
Pozdrawiam.
-
- Posts: 1347
- Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
Info, ile czasu i co potrzeba do produkcji dostajesz po tym, jak zdobędziesz jego plany. Czyli blueprinty. Może jest gdzieś lista wszystkich statków, ale nie wiem gdzie
Btw. X shuttle jest to jedyny statek w grze, z którego nie da sie wydobyć planów.
Ergo: nie można go produkować na wielką skalę. W ogóle go nie mozna produkować. Masz tylko jedną sztuke na całą grę.
P.
Btw. X shuttle jest to jedyny statek w grze, z którego nie da sie wydobyć planów.
Ergo: nie można go produkować na wielką skalę. W ogóle go nie mozna produkować. Masz tylko jedną sztuke na całą grę.
P.
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Produkcja wszystkich statków wymaga takich samych surowców, zmienia się tylko ich ilość - im większy statek, tym więcej surowców wymaga.
Lista potrzebnych surowców podana jest w FAQ#71.
Lista potrzebnych surowców podana jest w FAQ#71.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
No właśnie dlatego, jak zdobędę Orkę z HQ to od razu sprzedam za 250.000.000 kredytów, a kupię stocznie produkującą statki w modyfikacji X3 Rebalance Mod za połowę ceny ze sprzedanej Orkibufi wrote: Btw. X shuttle jest to jedyny statek w grze, z którego nie da sie wydobyć planów.
Xshuttle nie możemy produkować w Vanilli HQ ale w X3 rebalance mod wwe własnej stoczni tak
Tak wiec, ze sprzedaży tej Orki zarobię kasę, za którą będę miał własną stocznie + możliwość produkowania każdego statku
Ma się ten łeb do interesów
Własnej stoczni jeszcze nie mam wiec nie wiem ile czasu i surowców mi to wyjdzie. Dlategosię pytałęm, bo może jużktoś to ma
-
- Posts: 1347
- Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
A coż to za specjalistyczna Orka? Jakieś pozłacane klamki ma czy co, że tyle jest warta? W normalnych warunkach afair kosztuje 10 razy mniej.LizardCor wrote: No właśnie dlatego, jak zdobędę Orkę z HQ to od razu sprzedam za 250.000.000 kredytów, a kupię stocznie produkującą statki w modyfikacji X3[...]
P.
-
- Posts: 3432
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
-
- Posts: 1347
- Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
-
- Posts: 1347
- Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
Nie szkoda Ci opychać takiego nowiutkiego PHQ za pół ceny?
Diengi mozna w inny sposób zdobyć.
ps. ja sie męcze jeszcze z HUBem. Zostało mi jakies 74tys chipów do dostarczenia. Jak mi się nie chce budować complexów chipowych to głowa mała.
Jak zdobyć w miarę szybko tyle chipów?
Lepiej sie pomęczyc i wybudować complex czy może starczy ze 2-3 pilotów CLS2 którzy zbierają chipy z całego X Świata? Ktos próbował porównać?
P.
Diengi mozna w inny sposób zdobyć.
ps. ja sie męcze jeszcze z HUBem. Zostało mi jakies 74tys chipów do dostarczenia. Jak mi się nie chce budować complexów chipowych to głowa mała.
Jak zdobyć w miarę szybko tyle chipów?
Lepiej sie pomęczyc i wybudować complex czy może starczy ze 2-3 pilotów CLS2 którzy zbierają chipy z całego X Świata? Ktos próbował porównać?
P.
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Trochę bez sensu. O ile dobrze pamiętam, to stocznia z XRM (jest to stocznia z moda Cadiusa), ma połowę możliwości HQ.LizardCor wrote: No właśnie dlatego, jak zdobędę Orkę z HQ to od razu sprzedam za 250.000.000 kredytów, a kupię stocznie produkującą statki w modyfikacji X3 Rebalance Mod za połowę ceny ze sprzedanej Orki
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
A plany statków? Jeśli mnie się okaże, że w stoczni nie można przerabiać statków na plany?LizardCor wrote:Możliwe, ale za magazyn służy mi HUB, a stocznia produkuje statki. Niczego więcej mi nie potrzeba.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 5
- Joined: Wed, 31. Dec 08, 15:29
-
- Posts: 3432
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
A generalnie da się kupić w grze stocznie ? Raczej nie . Ale dzięki modyfikacjom takim jak Cadiusa mamy możliwość zakupu własnej stoczni, w której możemy zadokować statkiem i w niej przemalować go, zezłomować - pociąć na żyletki, przerobić na toster lub mikser. Można też opracować plany i rozpocząć produkcję własnych statków.
Wiec nie wiem w czym HQ jest lepsze. Bo ma większą ładowność ? Od tego są doki i inne stacje.
Moim zdaniem Vanillowe HQ jest właśnie ubogie pod tym względem, że nie można opracowywać wszystkich planów statków.
Tak więc ja wolę sprzedać HQ, kupić własną stocznie i jeszcze na tym zarobić.
No ale plusem tej gry jest to, że każdy robi co chce. Każdy sam ustala swoje zasady i reguły gry. Tak więc, wolnoć Tomku w swoim domku. Bo przecież jeden gracz nie będzie mówił, jak ma grać drugi gracz
Wiec nie wiem w czym HQ jest lepsze. Bo ma większą ładowność ? Od tego są doki i inne stacje.
Moim zdaniem Vanillowe HQ jest właśnie ubogie pod tym względem, że nie można opracowywać wszystkich planów statków.
Tak więc ja wolę sprzedać HQ, kupić własną stocznie i jeszcze na tym zarobić.
No ale plusem tej gry jest to, że każdy robi co chce. Każdy sam ustala swoje zasady i reguły gry. Tak więc, wolnoć Tomku w swoim domku. Bo przecież jeden gracz nie będzie mówił, jak ma grać drugi gracz