[X3:TC] Modyfikacja parametrów produkcji

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

demonstrator
Posts: 5
Joined: Wed, 31. Dec 08, 15:29

[X3:TC] Modyfikacja parametrów produkcji

Post by demonstrator » Fri, 6. Jan 12, 22:11

Czy istnieje skrypt mod lub edytor do zmiany prędkości lub produkowanych w swoich fabrykach rzeczy ?

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Sat, 7. Jan 12, 18:04

Obawiam się, że nie.

User avatar
Sorkvild
Posts: 3432
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Sat, 7. Jan 12, 19:53

A te moduly produkcyjne Logaina ? Chyba miales do czynienia z tym skryptem Lizardzie
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Sat, 7. Jan 12, 21:00

Dość dawno i z tego co pamiętam to na obecnej wersji nie działa.Tylko na 2.5 lub 2.7 o ile dobrze pamietam.
I z tego co pamiętam, to można było tylko zmieniać rodzaj wymaganych komponentów/produktów do produkcji statków. Jeżeli rezygnowaliśmy z danego produktu jak mikrochipy, to musieliśmy dopłacić w postacji kredytów, ale samo przyśpieszanie produkcji w danym komplesie nie miało w ogóle miejsca.

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Sun, 8. Jan 12, 14:30

Z innej beczki.

Czy ktoś z was bawi się w produkcje statków ? Ciekawi mnie ile czasu zajmuje wyprodukowanie statku Truelight Seeker. Przydała by mi się też informacja ile i jakie surowce są wymagane do jego produkcji. Chciałbym stworzyć z nich swoje transportowce.
Ciekawi mnie też statek Toukon klasy M8 i Xperimental Shuttle, które również chciałbym produkować masowo jako moje bombowce i myśliwce do moich lotniskowców i fregat. Jak w przypadku Truelight Seeker przydała by mi się informacja odnośnie produkcji. Czyli czas i surowce.

Pozdrawiam.

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Sun, 8. Jan 12, 14:42

Info, ile czasu i co potrzeba do produkcji dostajesz po tym, jak zdobędziesz jego plany. Czyli blueprinty. Może jest gdzieś lista wszystkich statków, ale nie wiem gdzie :)

Btw. X shuttle jest to jedyny statek w grze, z którego nie da sie wydobyć planów.

Ergo: nie można go produkować na wielką skalę. W ogóle go nie mozna produkować. Masz tylko jedną sztuke na całą grę.

P.

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Sun, 8. Jan 12, 15:03

Produkcja wszystkich statków wymaga takich samych surowców, zmienia się tylko ich ilość - im większy statek, tym więcej surowców wymaga.
Lista potrzebnych surowców podana jest w FAQ#71.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Sun, 8. Jan 12, 15:58

bufi wrote: Btw. X shuttle jest to jedyny statek w grze, z którego nie da sie wydobyć planów.
No właśnie dlatego, jak zdobędę Orkę z HQ to od razu sprzedam za 250.000.000 kredytów, a kupię stocznie produkującą statki w modyfikacji X3 Rebalance Mod :D za połowę ceny ze sprzedanej Orki :D
Xshuttle nie możemy produkować w Vanilli HQ ale w X3 rebalance mod wwe własnej stoczni tak ;)
Tak wiec, ze sprzedaży tej Orki zarobię kasę, za którą będę miał własną stocznie + możliwość produkowania każdego statku :D
Ma się ten łeb do interesów :D

Własnej stoczni jeszcze nie mam wiec nie wiem ile czasu i surowców mi to wyjdzie. Dlategosię pytałęm, bo może jużktoś to ma :D

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Sun, 8. Jan 12, 16:14

LizardCor wrote: No właśnie dlatego, jak zdobędę Orkę z HQ to od razu sprzedam za 250.000.000 kredytów, a kupię stocznie produkującą statki w modyfikacji X3[...]
A coż to za specjalistyczna Orka? Jakieś pozłacane klamki ma czy co, że tyle jest warta? W normalnych warunkach afair kosztuje 10 razy mniej.

P.

User avatar
Sorkvild
Posts: 3432
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Sun, 8. Jan 12, 16:42

pewnie taka ,ktora zeszla z pastwiska gdzie wcinala nividium ;)
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Sun, 8. Jan 12, 16:54

Nawet taka Nividiova warta jest najwyżej 120mln ;)
Lizard chyba chce HQ za tyle opchnąć? ;)


P.

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Sun, 8. Jan 12, 16:57

Oj panowie. Przecież ta ORKA ma na pokładzie HQ z Fabuły Borońskiej - PHQ.
Otrzymujemy zaproszenie około dwóch godzin po ukończeniu HUBa :D

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Sun, 8. Jan 12, 17:04

Nie szkoda Ci opychać takiego nowiutkiego PHQ za pół ceny?
Diengi mozna w inny sposób zdobyć.

ps. ja sie męcze jeszcze z HUBem. Zostało mi jakies 74tys chipów do dostarczenia. Jak mi się nie chce budować complexów chipowych to głowa mała.
Jak zdobyć w miarę szybko tyle chipów?

Lepiej sie pomęczyc i wybudować complex czy może starczy ze 2-3 pilotów CLS2 którzy zbierają chipy z całego X Świata? Ktos próbował porównać?

P.

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Sun, 8. Jan 12, 17:15

LizardCor wrote: No właśnie dlatego, jak zdobędę Orkę z HQ to od razu sprzedam za 250.000.000 kredytów, a kupię stocznie produkującą statki w modyfikacji X3 Rebalance Mod :D za połowę ceny ze sprzedanej Orki :D
Trochę bez sensu. O ile dobrze pamiętam, to stocznia z XRM (jest to stocznia z moda Cadiusa), ma połowę możliwości HQ.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Sun, 8. Jan 12, 17:32

Możliwe, ale za magazyn służy mi HUB, a stocznia produkuje statki. Niczego więcej mi nie potrzeba.

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Sun, 8. Jan 12, 17:37

LizardCor wrote:Możliwe, ale za magazyn służy mi HUB, a stocznia produkuje statki. Niczego więcej mi nie potrzeba.
A plany statków? Jeśli mnie się okaże, że w stoczni nie można przerabiać statków na plany?
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

demonstrator
Posts: 5
Joined: Wed, 31. Dec 08, 15:29

Post by demonstrator » Sun, 8. Jan 12, 21:08

Wracając do wątku ... ostatecznie nie można zmienić parametrów produkcji x3 edytor 2 tego też nie potrafi ? Nie ma tego w plikach 01 -09 dat ?
X3: TC

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Mon, 9. Jan 12, 11:11

Yacek wrote:
LizardCor wrote:Możliwe, ale za magazyn służy mi HUB, a stocznia produkuje statki. Niczego więcej mi nie potrzeba.
A plany statków? Jeśli mnie się okaże, że w stoczni nie można przerabiać statków na plany?
Jak nie można, jak można :/

User avatar
Sorkvild
Posts: 3432
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Mon, 9. Jan 12, 11:30

Szczerze mowiac to nigdy nie kupilem w grze stoczni. W czystej grze da sie wen produkowac czy trzeba zaaplikowac stosowne oskryptowanie?
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Mon, 9. Jan 12, 15:25

A generalnie da się kupić w grze stocznie ? Raczej nie . Ale dzięki modyfikacjom takim jak Cadiusa mamy możliwość zakupu własnej stoczni, w której możemy zadokować statkiem i w niej przemalować go, zezłomować - pociąć na żyletki, przerobić na toster lub mikser. Można też opracować plany i rozpocząć produkcję własnych statków.
Wiec nie wiem w czym HQ jest lepsze. Bo ma większą ładowność ? Od tego są doki i inne stacje.
Moim zdaniem Vanillowe HQ jest właśnie ubogie pod tym względem, że nie można opracowywać wszystkich planów statków.
Tak więc ja wolę sprzedać HQ, kupić własną stocznie i jeszcze na tym zarobić.
No ale plusem tej gry jest to, że każdy robi co chce. Każdy sam ustala swoje zasady i reguły gry. Tak więc, wolnoć Tomku w swoim domku. Bo przecież jeden gracz nie będzie mówił, jak ma grać drugi gracz :D

Return to “Polskie / Polish X-Forum”