X3: TC jak transportowac ludzi?
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
-
- Posts: 3
- Joined: Wed, 21. Dec 11, 14:30
X3: TC jak transportowac ludzi?
Witam,
Mam, jakby się wydawało banalny problem - otóż nie wiem jak przewozić ludzi. Wziąłem misje zeby przewiezc osobe, w oknie misji napisane -" zabierz osobę". Jest ona cały czas na stacji, a ja nie wiem jak tego dokonać.
Innym razem widziałem misje, gdzuie na transport czeka 9 osób. Dodam że mam statek 90 pojemnosci ładowni.
Prosze o pomoc
Mam, jakby się wydawało banalny problem - otóż nie wiem jak przewozić ludzi. Wziąłem misje zeby przewiezc osobe, w oknie misji napisane -" zabierz osobę". Jest ona cały czas na stacji, a ja nie wiem jak tego dokonać.
Innym razem widziałem misje, gdzuie na transport czeka 9 osób. Dodam że mam statek 90 pojemnosci ładowni.
Prosze o pomoc
-
- Posts: 1347
- Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
Re: X3: TC jak transportowac ludzi?
Musisz mieć statek klasy TP. W niektórych wypadkach wystarczy jakis M3
z Systemem Podtrzymywania Życia.
P.
z Systemem Podtrzymywania Życia.
P.
-
- Posts: 3
- Joined: Wed, 21. Dec 11, 14:30
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
Tak.Amiga4ever wrote:Dzieki za odp. Ilosc ludzi jaka mozemy zabrac tez zalezy od wielkosci statku?
O ile dobrze pamiętam to przykładowo na TL/TM/TP/M6/M7/M7M może wejść 10 Marines. W przypadku TP nie dotyczy pasażerów, których przewozimy w misji zlecenia. Taka pojemność zależy już od wielkości "ładowni" danej klasy TP.
Jeżeli chodzi o M1/M2 to można pomieścić 20 członków Marines na swoim pokładzie.
Pozdrawiam.
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
Ale zazwyczaj nie wiadomo ilu pasażerów mamy przewieść. Takiej informacji, przynajmniej ja nie kojarzę. No chyba, że się mylę.Sorkvild wrote:Jeden ludz to jest zdaje 5 lub 6 jednostek w ladowni zanim wezmiesz misje mozesz szybko policzyc ilu wejdzi ena twoj poklad
A tak w ogóle, to miałem ostatnio dziwną misję. Nie miałem miejsca docelowego tylko info żę trzeba dostarczyć na borońską stację. Mogłem lecieć do jakiegokolwiek sektora. Tak się zastanawiałem, czy to czasem nie mija ze skryptu Personnel Transpor. Swoją drogą Luckie napisał ciekawy skrypt, dzieki któremu możemy mieć statki transportów, które wożą pasażerów
Skryp nazywa się Passenger transport and travel service (PBR) i jest dostępny na stronie Luckie. jeżeli dogramy związki zawodowe, które są potrzebne możemy nie tylko zatrudniać pilotów Frachtowców, myśliwców, naukowców i techników na pokłady statków ale też i stewardesy i stuartów
-
- Posts: 1472
- Joined: Sat, 8. May 04, 16:33
Jedna osoba - 6 jednostek : ilość osób zależna od wolnego miejsca w ładowni
Jeśli osoba nie chciała Ci wejść sama na statek (dostajesz komunikat) to są dwa rozwiązania:
a) siedzisz w statku, który nie ma Systemu Podtrzymywania Życia;
b) nie siedzisz w statku klasy TP - a taki jest akurat potrzebny;
Wydaje się to logiczne, bo tlen jakoś potrzebny do oddychania , a niektórzy wymagają luksusów, jakich może dostarczyć tylko transportowiec pasażerski.
Jeśli osoba nie chciała Ci wejść sama na statek (dostajesz komunikat) to są dwa rozwiązania:
a) siedzisz w statku, który nie ma Systemu Podtrzymywania Życia;
b) nie siedzisz w statku klasy TP - a taki jest akurat potrzebny;
Wydaje się to logiczne, bo tlen jakoś potrzebny do oddychania , a niektórzy wymagają luksusów, jakich może dostarczyć tylko transportowiec pasażerski.
Skrypty i spolszczenia do skryptów dla X3 Reunion, TC, Albion Prelude >> http://www.mamuthq.net.pl
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude
-
- Posts: 1347
- Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
Pamietam jakiś skrypt Cycrowa do X3:R. Można tam było zatrudniać załogę,LizardCor wrote:[...] jeżeli dogramy związki zawodowe, które są potrzebne możemy nie tylko zatrudniać pilotów Frachtowców, myśliwców, naukowców i techników na pokłady statków ale też i stewardesy i stuartów
lekarzy, nawigatorów, robotników, techników i nawet kucharzy. Mało tego,
jak kucharz miał słaby skill, obiady przesolone były, załoga niezadowolona, morale spadało itp.
Mam nadzieje, że takie zarządzanie załogą będzie rozbudowane w Rebirthcie
P.
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
O ile dobrze pamiętam, to mówisz o skrypcie dostępnym dla Reuniona.bufi wrote: Pamietam jakiś skrypt Cycrowa do X3:R. Można tam było zatrudniać załogę,
lekarzy, nawigatorów, robotników, techników i nawet kucharzy. Mało tego,
jak kucharz miał słaby skill, obiady przesolone były, załoga niezadowolona, morale spadało itp.
P.
-
- Posts: 1347
- Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49