X3 - Albion Prelude nadchodzi!

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Fri, 16. Dec 11, 18:43

mr.WHO wrote: Szkoda tylko, że będzie potrzeba trochę poczekać na wersję pudełkową.
A dlaczego? Że tak się spytam.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
mr.WHO
Posts: 8640
Joined: Thu, 12. Oct 06, 17:19
x4

Post by mr.WHO » Fri, 16. Dec 11, 19:32

No bo niby ma być gdzieś na początku 2012 - czyli tak właściwie pod to pojęcie można dać cały pierwszy kwartał, a znając naszych dystrybutorów to pewnie jeszcze dłużej.

...no chyba, że jakimś cudem już wyszło i nic o tym nie wiem?

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Fri, 16. Dec 11, 19:45

mr.WHO wrote: ...no chyba, że jakimś cudem już wyszło i nic o tym nie wiem?
Nie wyszło. Gdzieś na forum migneła mi data, Luty 2012, u nas to niewiadomo.

P.

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Fri, 16. Dec 11, 23:24

Yacek wrote:AP kosztuje około czterdzieści parę złotych, czekać aż stanieje o 10 złotych to już przesada :)
Buhahahahahaha nie no, nie mogę.

Po pierwsze, zawsze zjawiasz się tu tylko po to, by skrytykować czyjąś wypowiedź, nie wnosząc właściwie nic do tematu.

Po drugie napisałeś czterdzieści parę buhahaha nie no nie mogę, tutaj rozwaliłeś mi wątrobę. Powiedz mi, czemu na swoim forum napisałeś, że NIE zaopatrzysz się w X3AP ? W końcu to tylko "parę" złoty. Żydzisz, czy jak ?:)

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Sat, 17. Dec 11, 00:20

Marucins wrote:Co takiego ma X3:Albion Prelude innego niż dotychczasowy X3?

Ktoś potrafiłby ocenić w jaki sposób rozwinięto kolejną część?
Generalnie zmieniono nawet sporo. Duzo by opisywać. Kopmletny chaos
panuje, po prostu WOJNA. Poza tym zwiększono rozmiary sektorów.
Wydają się sporo większe. Zmienił się wygląd niektórych fabryk(widać jak przesuwają się skrzynki z towarem na taśmociągu. Zlikwidowali nebule, widoczność 100%. Chociaż nie wszędzie byłem, więc mogę sie mylić.
Dodano skrypty które od miesięcy były testowane na TC a nie weszły
do oficjalnej wersji. Widac też, że chyba na tym silniku próbowano zrobić
Rebirtha, ale pomysł zarzucono i napisano nowy silnik. Tak jak było kiedyś z
X2 ->X3.

Giełda! Zajebista sprawa, wreszcie ekonomia coś znaczy w X Świecie.
Można podobno robić sabotaże na wielką skalę aby spekulowac cenami i zarabiać krocie.

Nowe sektory. Dużo by wimieniać a nawet jeszcze nie poznałem 1% gry.

Tu sobie poczytaj o wszystkim, wątek cały czas uaktualniany:
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 23#3745023

P.

User avatar
Sorkvild
Posts: 3436
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Sat, 17. Dec 11, 00:48

Raczej niezla podjarka dla tych co grajac nigdy nie dodali zadnego dodatku do gry ;) Na dobra sprawe wszystko to juz jest, wlacznie z gielda.

Ale, ciekawe jest to co mowisz, ze AP jest tym czym mial byc Rebirth. Hehe nie moge uwiezyc ze Egosoft byl na tyle zakrecony by tworzyc zupelnie tytul na przestarzalym silniku. Przypomina mnie sie dokladnie to co kiedys bylo z X2:Return, ktore pozniej zarzucono i stalo sie X3: Reunion.

Ogladajac te screeny z X2 Return mozna dostrzec graficzne zalazki tego co mamy w X3 ;)

Swoja droga tez poczekam na pudelko, grzech nie miec nowego tytulu nawet jesli nie powala zawartoscia ;)
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Sat, 17. Dec 11, 13:34

mr.WHO wrote:No bo niby ma być gdzieś na początku 2012 - czyli tak właściwie pod to pojęcie można dać cały pierwszy kwartał, a znając naszych dystrybutorów to pewnie jeszcze dłużej.

...no chyba, że jakimś cudem już wyszło i nic o tym nie wiem?
Wyjdzie w styczniu 2012, ale w Europie, kiedy u nas, nie wiadomo.
Cena pewnie będzie zapewne zbliżona, więc po co czekać, tym bardziej że będzie teraz trochę wolnego czasu, aby pograć lub popracować na wersją PL.
Ja się zastanawiałem, ale stwierdziłem, że to żadne pieniądze i kupiłem.
No chyba że ktoś ma obiekcje co do Steama.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Sun, 18. Dec 11, 12:52

Niżej zamieszczam listę skryptów i modów, które działają beż problemu z dodatkiem X3 AP

Advanced Complex-Hub - Udoskonalone doki. Dzięki tym udokonalonym dokom staki klasy TL/M1/M2/M7M/M7(Mega Transportowce/Lotniskowce/Pancerniki/Fregaty Rakirtowe/Fregaty) mogą dokować do naszych Kompleksów przemysłowych.

AMurph0's Shipyards - Kolejny skrypt dodający statki należące do korporacji OTAS, która jest częścią Federacji Argon (byłych kolonistów z Ziemi)

Anarkis Defense System - v2.65.1 - W razie wykrycia wrogiej aktywności w sektorze, w którym znajdują się moje konstrukcje ( fabryki, kopalnie, doki ) Zostanie z tej stacji wysłana odpowiednia ilość eskadr myśliwców lub korwet by spacyfikowały wrogą delegację.

Asteroid Relocator v1.0- Za pomocą tego skrypty moje statki klasy TL będą mogły wykradać drogocenne asteroidy z sektorów wrogich nacji.

ATF Shipyard v6 - Standardowy skrypt dodający statki Terran do stoczni w sektorze Ksieżyc.

Brennans Triumph Tortuga - Skrypt dodaje do gry nową piracką frakcję - Tortuga skupioną wokół sektora Brennans Triumph.

Bulk Transporter Upgrade - Dzięki temu skryptowi moje statki, które nie mogą zadokować do stacji, fabryki mogą zakupić towar i przetransportować go na pokład za pomocą Teleportera. Bardzo przydatne, gdy dowodzimy wielkimi jednostkami jak pancerniki lub lotniskowce.

Capture Stations v1.0 - Za pomocą tego skryptu można przejmować siłą wrogie konstrukcje jak fabryki, stocznie , kopalnie i doki. Desant na wrogie instalacje przebiega podobnie jak przy abordażu na wrogie statki.

Cargo Delivery Service 2.02 - Skrypt udostępni nam możliwość transportowania naszych towarów pomiędzy naszymi fabrykami, bez konieczności płacenia kredytów(waluty).

CODEA Weapon System - Umożliwia zarządzaniem przypisanymi myśliwcami jak i bombowcami zadokowanymi do naszego lotniskowca. Diametralnie zmienia system gry, tworząc epickie bitwy w kosmosie. Jeden z moich najbardziej lubianych skryptów.

Commodity Logistics Software

Community Plugin Configuration - Plugin dla skryptów. Bez tej wtyczki nie bedzie działała większość modów i skryptów.

Crew Chatter Ambience v1.0a - Skrypt dodający efekty dźwiękowe. Gdy w pobliżu mijamy większy statek lub stacje słyszymy odgłosy załogi personelu (w radio) lub odgłosy silników i instrumentów pokładowych. Bardzo przydatne, gry prowadzimy zwarty ogień z wrogą jednostką lub mijamy jakakolwiek jednostkę. Dzięki temu unikniemy kolizji, bo wiemy jak blisko znajduje się dana jednostka. (Małe gówienko, ale bardzo przydatne)

Dedicated Assistant Drones (DAD) V4.7 - Skrypt umożliwiający produkowanie kilkunastu nowych typów Dron(robotów) : Roboty szpiegujące, naprawcze, hakujące systemy, snajperskie i wiele, wiele innych.

Economic and supply dealer

Extended Communication System 2.5 - Dzięki temu skryptowi można nawiązać łączność z piratami i przeprowadzać ciekawe(dodatkowe) dialogi.

Escape Pods 1.1 - Moim celem gry jest nie wczytywanie stanów gry. Umarłem/am więc nie żyję. Ale zawsze jest szansa, że z mojego statku zostanie w ostatniej chwili wystrzelona kapsuła ratunkowa, która może ocalić mi życie.

Extended Trade Command Software - Każdy z moich transportowców będzie mógł wykonywać więcej niż jeden kurs mający na celu dostarczenie lub sprzedaż surowców.

Factory Complex Constructor [4.02PLUS] - Skrypt mający na celu łączenie fabryk w jeden wielki kompleks. Przykładowo chcę wybudować fabrykę rakiet Szerszeń - do ich rpodukcji wymaganych jest kilka innych surowców. Po połączeniu szystkich wabryk w jedna mam wielki kompleks produkcyjny. Przydatny przy tworzeniu własnego imperium gwiezdnego.

Improved Boarding : V1.23 - Alternatywna możliwość dokonywania abordażu na wrogie statki. Zwiększona ilość piechoty morskiej na statkach NPC jak i możliwość dokonywania abordażu ze strony NPC na większe statki gracza.

IMMERSIVE ENVIRONMENTS 1.1 - Modyfikacja dodająca ciekawą szate graficzną dla naszych systemów. Wszechswiat X nigdy przedtem nie był tak piękny.

Jump Beacon - Przydatny skrypt, za pomocą którego możemy rozlokować własne boje skokowe. Nasze floty mogą teraz dokonywać strategicznych skoków na tyły wroga. Mogą być również wykorzystywane przez naszych poszukiwaczy surowców (Górników).

Jumpgate Construction Technology 1.3 -Umożliwia konstruowanie własnych bram skokowych. Przydatne gdy przejmujemy sektory i chcemy wytyczyć Nowe granice. Pomaga w przemieszczaniu się i tworzeniu własnego Imperium.

Marine Repairs v1.02 - Piechota morska stacjonująca na statku lub stacji może dokonywać napraw kadłuba.

Marine Training Manager v3.0 - Piechota morska może być od teraz szkolona na pokładach naszych statków statków.

Marking Unknown Sectors - Skrypt umożliwi zmianę nazewnictwa Nieznanych Sektorów na inne jak Avarice i temu podobne.

MEFOS Weapon System - Od teraz moja załoga będzie automatycznie zmieniała uzbrojenie względem swojego celu.

Military Transport v3.2.06 - Otrzymamy nowy personel, który może poprawić sterowność, zwrotność jak i prędkość naszych statków.

Missile Defense Mosquito - System obrona przeciw rakietowej.

Mobile Ship Repairs v 1.7 - Dodaje fabrykę Laserów Naprawczych, po wyposażeniu statków w takie Lasery (statki M6 i większe), będą one mogły naprawiać inne nasze statki w wybranym sektorze.

NPC Bailing Addon v1.7.8 - Bardziej rozumni piloci pozostawiający swoje statki w ostatnich sekundach ich życia. Dzięki temu możemy przejmować wrogie statki jak niszczyciele, korwety i inne większe statki, nie tylko myśliwce.

Passenger transport and travel service

Personnel Transporter - Umożliwia zatrudnianie personelu ze stacji kosmicznych: Piloci frachtowców, Myśliwców, Naukowcy, Technicy i temu podobni. Umożliwia też Werbowanie personelu z specjalnych transportów personelu.

Pirate Fence V1.1 - W stacjach kosmicznych pojawia się Szmugler, który kupi lub sprzeda dosłownie wszystko. W każdej stacji jest losowo przypisanych 10 produktów, które można zakupić.

Pirate Guild 3: Dynamic AI and Guild System - Umożliwia zaciągnięcie się do tej Gildii Piratów, jak i ją zwalczać.

Prospector - Poszukiwacz który szuka cennych surowców w uniwersum.

Reduced Enemy Missiles - Skrypt redukuje ilość nadmiernie wystrzeliwanych rakiet przez NPC.

Salvage Command Suite V4.04 - Oprogramowanie za pomocą którego będziemy mogli przejmować porzucone statki w kosmosie

Salvage Commands & NPCs v1.5 - Dodatkowe komendy przydatne przy posiadaniu SCS

Satalite Early Warning Network : V1.22 - Skrypt, który pomoże strzec granic naszego imperium lub strategicznych dla nas sektorów.

Security and Rescue Service - Za pomocą Służb Ratunkowych i Bezpieczeństwa możemy ratować naszych doświadczonych (cennych) pilotów, nasze służby będą również patrolowały wyznaczone przez nas sektory. Idealnie nadaje się przy współpracy z powyższym skryptem.

Station Camper V1.00 - Pozwala wydać statkom komendę na oczekiwanie w wybranej stacji na możliwość zakupu wybranego towaru po wskazanej cenie.

Station Repacker v1.10 - Skrypt za pomocą którego można przetransportować swoje konstrukcje do innego sektora i to bez żadnych promieni holowniczych.

The Galactic News System (BBS 2.0) (V.105) - Warto poczytac co ciekawego dzieje się w świecie X.

The Marauder Shipyard - v0.5 - Umożliwia zakupienie Pirackich statków jak i konstrukcji

The Traveling Mechanic - v0.2 - We wszechświecie znajduje się statek należący do rasy Boron, który za "drobną" opłatą dokona napraw, jak i tyningu naszego statku.

Logain Industries Light Support Drone Carrier (LSDC) - Skrypt przeznaczony dla statków, które zostały zaprojektowane z myślą o zastosowaniu droidów(robotów) w walce.

Plugin Manager Lite (TC Compatable) - Myslę, że nie muszę opisywać funkcjonalności tego programu.

Race Response Fleets with Race Wars - Dzięki temu skryptowi wszelkie wrogie poczynania nie będą już tolerowane i pozostawione obojętnie przez inne wrogie jednostki. Jeżeli statek gracza zaatakuje jakiś statek innej rasy może liczyć się z tym, że w odzewie Ai wysle wrogą flotę, której zadaniem będzie odwet i zniszczenie tego statku, lub innych statków i konstrukcji należących do gracza. Sprawa ma się też podobnie, gry AI walczy przeciwko sobie jako dwie rózne rasy. Jeden z lepszych skryptów, który bardzo urealnia rozgrywkę. Dodatkowo każda z ras ma przypisanych naturalnych wrogów i przyjaciół. Dzięki temu gra jest o wiele ciekawsza i pełna niespodzianek. Skrypt zawiera sporo, ale za to łatwych ustawień.

Utilize and Repair Debris v3.0 - Statki klasy TS jak i TL mogą dokonać naprawy jak i zezłomowania w celu pozyskania cennych surowców z dryfujących po uniwersum szczątków statków, stacji i bram.

Yaki Armada 2 - Beta Build 210 - Frakcja Yaki zostaje wzbogacona o kilka nowych opcji. Można sierównież do niej zaciągnąć.

Jedyny program, który jak na razie nie działa jak powinien, to Mapa Scorpa. Po przypisaniu klawisza Shift+10 nie widzę komunikatu o skanowaniu wszechświata X, jak to miało miejsce w X3TC. Mimo to po uruchomieniu mapy i wczytaniu pliku wszechświata X mapa zostaje uaktualniona do X3 AP wraz z nowym sektorem.

Edit:
Shit. trzy moje ulubione Nieznane sektory zostały rozdane Imperium Paranid i Królestwu Boron :/ Ale lipa. Musze teraz inaczej zacząć budować moje imperium.
Mogli dodać kilka nowych nieznanych sektorów:/ Ziemianie i Paranid stracili też po jednym sektorze :) Generalnie jest kilka zmian na mapie w X3AP :)

User avatar
Sorkvild
Posts: 3436
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Sun, 18. Dec 11, 17:26

Dzialac to wszystkie skrypty beda dzialac, aczkolwiek z mniejszymi badz wiekszymi anomaliami w ich pracy. Z kolei RRF posiada swoja implementacje w AP wiec po kiego grzyba ladowac jeszcze raz to samo, chyba tylko by bardziej nakisic w grze. Rowniez jak pisalem IE tez ma ma tej komaptybilnosci z uwagi na inny plik tbackgrounds miedzy modem a dodatkiem. jesli chcecie zainstalowac jakis skrypt to zajrzyjcie do tematu na forum gdzie ten skrypt jest opisany, byc moze ktos z innych graczy lub sam autor zweryfikowal czy jego skrypt jest zgodny czy tez nie.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Sun, 18. Dec 11, 21:22

Chyba czegoś nie zrozumiałem, ale sadziłem, że AP jest pewnego rodzaju dodatkiem. Sadziłem, że grając w x3AP będę mógł zrobić sobie stare fabuła i pod konied będę mógł zrobić nową fabułę. Ale z tego co widzę, w obecnym swiecie X już wiele siezmieniło. Wygląda to tak, jakby to szystko było już po fakcie.
Sektor President's End zwola na już odbudowany :/ Niektóre z nacji poszeżyły swoje granice zajmując nieznane sektory.

Więc moje pytanie jest takie, czy grajac w X3AP bedę mógł w końcu grać w stare fabuły, czy może są już niedostępne :/ ???

User avatar
Sorkvild
Posts: 3436
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Sun, 18. Dec 11, 21:35

starych fabul nie ma - sa juz zrobione, huba tez nie ma i asteroidow w ore belt.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Sun, 18. Dec 11, 21:39

HUB jest, razem z sektorem, tylko dostępu do sektora nie ma. Jak na razie, może będzie później.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Sun, 18. Dec 11, 21:45

Dzięki za odpowiedź. Czyli rozumiem, że grając w X3AP mam dostęp tylko do jednej fabuły i... Czy nie lepiej zagrać już w Custom Start :D ? OK idę grać w normalnego X3TC. Dobrze, że mam zainstalowane 2 gry X3TC :) Przynajmniej na drugą wersje X3TC mogę zainstalować wszystkie skrypty i mod XRM i nie bedę sięmartwił, że w przyszłości mi sięcoś pogryzie z AP :D
Swoją drogą, byłem w Kingdom End - fajnie wyglądają tam , właściwie nie wiem jak to nazwać. jakieś stateczki co latają do okoła jakieś bazy. Nie pamiętam jakiej. Ciekawe, ćzy tak będą właśnie wygladały statki jak było widać na intro X rebirth :)

User avatar
Sorkvild
Posts: 3436
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Tue, 20. Dec 11, 01:37

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=312313 tak myslalem ze bedzie to zwyczjna maszynka do robienia latwych pieniedzy, chodzi o skrypt gieldy jaki jest zaimplementowany w AP
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

tele
Posts: 1
Joined: Tue, 20. Dec 11, 13:29

Post by tele » Tue, 20. Dec 11, 13:33

Witam, jestem nowy i zacząłem przygodę z X3 właśnie do najnowszej części.
Jednak już na samym początku mam problem, biorę questa w którym mam dostarczyć statek(Split TP bodajże) jednak guidance prowadzi mnie tam skąd tego questa wziąłem... Rozwiązanie jest pewnie proste ale nie mogę sobie poradzić :( dzięki z góry

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Tue, 20. Dec 11, 17:46

Oczywiście że proste. Musisz tam dostarczyć statek, więc tam jest naprowadzanie. Statek musisz kupić. Gdzie, to już ty musisz się sam postarać (wiadomo w stoczni Splitów).
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Tue, 20. Dec 11, 17:46

Witamy nowego pilota :)

Quest jest prosty. Kup u Splitów w stoczni statek klasy TP(jest tylko jeden taki) i dostarcz go w określonym czasie do stacji która sie 'świeci'.

Wydaj mu rozkaz aby zadokował w tej stacji.

Podejrzewam, że będzie to trudno wykonać ponieważ na początku gry Albion
Prelude masz bardzo złe stosunki ze Splitami i nie pozwolą Ci na zakup tego statku.

Ale... możesz go ukraść komus innemu ;) Piractwo w tym momencie jest wskazane...

P.

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Tue, 20. Dec 11, 20:33

To, czy to zadanie jest proste, to w sumie pojęcie względne :/ Jak wspomnieł bufi wszystko zależy od tego jak daleko jest stocznia, gdzie mozna zakupić ów statek, czy pozostało sporo czasu na wykonanie tego zadania i czy można w ogóle kupić ten statek. Czasem banalne zadania potrafią być naprawde trudne. Zwłaszcza, gdy bierzemy misje w "ciemno".

PS. Również witam nowego pilota w naszych szeregach ;)

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Tue, 20. Dec 11, 20:55

Przy tego typu misjach, w ich opisie podany jest czas wykonania. Można sprawdzić misję, wycofać się, sprawdzić szanse jej wykonania, jeszcze raz nawiązać łączność i wziąć misję, jeśli uznamy że podołamy z nią.
Nie ma też obowiązku wykonywania wszystkich misji jakie są dostępne.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
Michal.R
Posts: 278
Joined: Fri, 3. Sep 04, 22:11
x4

Post by Michal.R » Sat, 24. Dec 11, 00:17

Filmik prezentujący Albion Prelude. Może kogoś zachęci lub - wprost przeciwnie - zniechęci do zakupu gry. ;)

[Link deleted - klarix]
Current PC: ASUS PRIME X370-PRO ||| Ryzen 5 5800X3D ||| ASUS RTX 3060 Ti DUAL OC V2 8GB ||| HyperX Fury 4x8GB DDR4 ||| LG 27GL850-B :O
Old PC: MSI Z87-GD65 ||| i7 4770K ||| Asus GTX 1060 Dual 6GB OC ||| Crucial 2x8GB DDR3 ||| LG IPS277 :P
Very old PC: MA770T-UD3P ||| Phenom II X4 955 ||| GoodRam DDR3 4GB 1333MHz||| HD4850 512MB ||| LG W2252TQ :D
Very very old PC: Asrock Dual-Vsta ||| A64 3000+@3500+ ||| Radeon x1950 Pro 256/256 ||| 2048 DDR 400MHz ;)

Return to “Polskie / Polish X-Forum”