[X3TC] Skok rozproszony

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Sun, 7. Jul 13, 17:11

No to lipa ... Będę musiał tam latać Krakenem - nie nazbieram Nividium :/

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Sun, 7. Jul 13, 17:22

Lipne to sa vaniliowe statki w TC;) AP latam tam M7 z zadokowanym TP albo TS w zależności od potrzeb ;)
A w TC możesz skałki Nividium kopać w KingdomEnd: 0,0,1.5.

p.

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Sun, 7. Jul 13, 20:16

Tylko że one tam wiecznie nie będą ... Z tego co wywnioskowałem - Vanilla to czysta gra, bez modów. Jak się mylę to mnie poprawcie.

User avatar
BlackKnight93
Posts: 42
Joined: Tue, 26. Apr 11, 10:14
x4

Post by BlackKnight93 » Thu, 11. Jul 13, 01:58

Co do przejmowania Arana na czystej grze - zapraszam tu: www.forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=314479 . Czy Arana można znaleźć na mapie scorpa?
X3:R; X3:TC & X3:AP

User avatar
Sorkvild
Posts: 3436
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Thu, 11. Jul 13, 08:55

BlackKnight93 wrote:Co do przejmowania Arana na czystej grze - zapraszam tu: www.forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=314479 . Czy Arana można znaleźć na mapie scorpa?
Sektorow rozproszonych nie ma na mapie, aczkolwiek jesli w ktorym z widocznych na mapie sektorow jest gdzies porzucony Aran - wowczas znajdziesz go na mapie. Mimo to bez skryptu NPC Bailing Addon nie uswiadczysz pustego statku od M6 wzwyz.
W jednym z sektorow pirackich znalazlem Arana bliskiego stanu dezintegracji, naprawiac sie nie oplacalo wiec poszedl na zyletki ;)
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Thu, 11. Jul 13, 10:32

Od czasu gdy go spotkałem i nie mogłem zdobyć, wykonałem 30 może 40 skoków i nic :/ . Warto dodać, że specjalnie z jego powodu latałem tam Krakenem po brzegi wypełnionym wyszkolonymi Marines - mają wszystko oprócz walki na minimum 4 gwiazdki. Od pewnego czasu zająłem się przejmowaniem korwet, żeby umiejętność walki im też trochę podrosła i w ten sposób zbieram grupę uderzeniową na Arana. Jednak zważając na to, że wszystkich Marines mam w sumie 56 (a było ich ponad 60) to mam jeszcze trochę roboty. Puki co mam 4 z wymaxowanymi statami i ponad 70 w walce i kilku z ponad 60.

User avatar
BlackKnight93
Posts: 42
Joined: Tue, 26. Apr 11, 10:14
x4

Post by BlackKnight93 » Thu, 11. Jul 13, 12:33

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=2822060 tu info jak przejąć arana. W skrócie najpierw podlatujemy naszym statkiem do arana, katapultujemy się używany lasera naprawczego na aranie [traktowane to jest jako akt agresji], potem wracamy na swój statek i przez polecenia pirackie, jako cel wybieramy arana. Potem tylko czekamy jak marines skończą robotę.
X3:R; X3:TC & X3:AP

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Thu, 11. Jul 13, 17:08

Sorkvild wrote:
BlackKnight93 wrote:Co do przejmowania Arana na czystej grze - zapraszam tu: www.forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=314479 . Czy Arana można znaleźć na mapie scorpa?
Sektorow rozproszonych nie ma na mapie, aczkolwiek jesli w ktorym z widocznych na mapie sektorow jest gdzies porzucony Aran - wowczas znajdziesz go na mapie.
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 09#4087809 pisałem już o tym, ale powtórzę, bo jak widać nie dociera do wszystkich: To jest jeden sektor, dynamicznie zmienia się tylko w trakcie każdego skoku.

Sektor jest widoczny na mapie Scorpa (prawy dolny róg mapy, daleko po za pozostałymi sektorami) jednak Aran również jest generowany w trakcie skoku do tego sektora. Można go odszukać na mapie Scorpa jeśli po wykonaniu skoku zaktualizujemy dane dla mapy.[/b]
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
BlackKnight93
Posts: 42
Joined: Tue, 26. Apr 11, 10:14
x4

Post by BlackKnight93 » Fri, 12. Jul 13, 00:04

Yacek wrote:...Sektor jest widoczny na mapie Scorpa (prawy dolny róg mapy, daleko po za pozostałymi sektorami) jednak Aran również jest generowany w trakcie skoku do tego sektora. Można go odszukać na mapie Scorpa jeśli po wykonaniu skoku zaktualizujemy dane dla mapy.[/b]
O to właśnie chodzi. Dzięki wielkie. ^^

Edit: No i kolejna trudność. Gdy przejmowałem 5 marines z Springblossom to dochodzili max na czwarty pokład i kaput[pomimo ciągłego savowania na każdym z pokładów]. Gdy natomiast używam Minotaura i kapsuły to wystarczy jedna kapsuła wysłana aby wojacy powrócili z podkulonym ogonem- kadłub niestabilny - opuszczamy statek - jc mam 17 marines z 5 gwiazdkami. Anyone help?

Edit2: Ok. 10 minut spawania w kombinezonie zaowocowało tym, że przebijają się już do 3 pokładu. Tak więc jeszcze godzinka i będę w domciu. xD
X3:R; X3:TC & X3:AP

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Fri, 12. Jul 13, 07:30

Ja wskakuje do tego sektora i zawsze nic. Jak raz go widziałem bez możliwości zdobycia, tak teraz nie mogę go spotkać :/ . Ja to mam zezowate szczęście ... a taki fajny był :( .
http://i.imgur.com/ovbbv5W.jpg

PS.: Czemu czasami nie mogę pisać odpowiedzi - naciskam ">>Post Reply" i wyrzuca mnie do spisu wszystkich forów. O co chodzi ?

User avatar
BlackKnight93
Posts: 42
Joined: Tue, 26. Apr 11, 10:14
x4

Post by BlackKnight93 » Fri, 12. Jul 13, 07:48

Na zdobycie tygo statku trzeba mieć tyle szczęścia co cierpliwości- duuużo. Raz znalazłem go po ~ 20 skokach a następnym razem razem po ~ 30 (za każdym razem sprawdzane na mapie scorpa).
X3:R; X3:TC & X3:AP

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Fri, 12. Jul 13, 08:12

Tyle że ja jestem purystą jeśli chodzi o X3 - nie używam ani mapy Scorpa, ani XTM ani żadnych innych modów.

bufi
Posts: 1347
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Fri, 12. Jul 13, 09:43

BlackKnight93 wrote:Na zdobycie tygo statku trzeba mieć tyle szczęścia co cierpliwości- duuużo. Raz znalazłem go po ~ 20 skokach a następnym razem razem po ~ 30 (za każdym razem sprawdzane na mapie scorpa).
Wystarczy po udanym skoku wziac na cel najblizsza asteroide, widok celu F3, oddalic maxymalnie na numerycznej i obracajac widok mozna stwierdzic w 3 sek. czy pali sie jakas choinka w oddali. W AP na 12 skoków znalazłem 2 Arany.

P.

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Fri, 12. Jul 13, 10:08

Hmm... bardzo ciekawy koncept - na pewno z tego skorzystam. Sam bym na to nie wpadł - dzięki. Ja zazwyczaj skacze do sektora i rozglądam się naokoło, jako że Aran jest widoczny z daleka. Popróbuję dzisiaj twoim sposobem i dam znać jak mi poszło.

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Fri, 12. Jul 13, 13:00

Sam pomysł jest dobry, jednak mi nie przynosi efektów - po około 20 skoksch się poddałem

PS.: Znalazłem jeszcze jeden temat na forum odnośnie Arana http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=295990

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Fri, 12. Jul 13, 14:28

Zwycięstwo ! Udało mi się zdobyć Arana - dzięki metodzie Bufiego (jeśli można to tak odmienić). Na początku myślałem, że to kolejny Xenoński K lub J jakie często pojawiały się gdy wskakiwałem do tego sektora - ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że to Aran. Był baaaaaaaardzo daleko za granicami, gołym okiem widać było tylko kilka pixeli. Przy okazji musiałem się pozbyć nieproszonych gości lecących za mną z pobliskiej Xenońskiej stacji. Do abordażu wysłałem 16 Marines, a przeżyło ich 12 - i nie byli to najlepsi z najlepszych, tylko same średniaki.

A tu macie screeny
http://i.imgur.com/qc58pCY.jpg
http://i.imgur.com/BBjCfGd.png (po przybliżeniu na maxa)

Po zdobyciu zajrzałem do jego statystyk i okazało się iż ma 7% kadłuba - aż dziw że się nie rozleciał :P

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Fri, 12. Jul 13, 16:25

SourVenom wrote:Tyle że ja jestem purystą jeśli chodzi o X3 - nie używam ani mapy Scorpa, ani XTM ani żadnych innych modów.
W XTM to ciężko abyś grał, to był mod dla X3 Reunion.
SourVenom wrote:Ja zazwyczaj skacze do sektora i rozglądam się naokoło, jako że Aran jest widoczny z daleka.
To też różnie bywa, ja jak raz skoczyłem, to o Aranie dowiedziałem się od SCS-a, potem sprawdziłem na mapie Scorpa, a potem w sektorze. Był około 60km od centrum sektora, wyglądał jak drobny przecinek i zapewne bez podpowiedzi nie domyśliłbym się że to Aran.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Fri, 12. Jul 13, 16:42

To faktycznie z tym XTM trochę mi nie wyszło ... no ale to chyba nawet lepiej dowodzi, że z modami do X3 nie mam do czynienia. A co do dalszej części informacji to w poście powyżej piszę o tym - olbrzymi Aran wyglądał z mojego kokpitu jak zlepek losowych pixeli, a dopiero po przybliżeniu można było zauważyć, że to jakiś statek.

SourVenom
Posts: 293
Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
x3tc

Post by SourVenom » Fri, 12. Jul 13, 20:01

Kurcze ... Jest grubo ... Naprawiłem sam Arana do 40%, po czym doszedłem do wniosku, że to zbyt długo więc kazałem mu zadokować w stoczni w celu naprawy - tylko, że ... mam 65,5 M na koncie i mogę za tą sumę naprawić go tylko do 83% ! 65 milionów za naprawę 43% kadłuba !!!!! ZDZIERSTWO jak cholera! Jedyne wyjście w tej sytuacji to zostawić kompa włączonego na noc i laserkiem naprawczym powoli, konsekwentnie naprawiać tą kupę złomu ... bardzo cenną kupę złomu. Was też to tyle kosztowało?

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Fri, 12. Jul 13, 21:40

SourVenom wrote:Was też to tyle kosztowało?
Nie. Dzięki SCS oraz SLAM naprawił się sam za free, choć trwało to sporo czasu.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

Return to “Polskie / Polish X-Forum”