[x3 Tc Xrm]

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

Z³omi
Posts: 18
Joined: Sat, 24. Oct 09, 14:55
x4

[x3 Tc Xrm]

Post by Z³omi » Wed, 22. Feb 12, 23:27

Mam do was dużą prośbe, czy ma ktoś wersję TC XRM 1.15 ponieważ wersja 1.17 tego modu została kompletnie według mnie zepsuta. Mod jest wpsaniały jest o wiele więcej sektorów, lepsza grafika i wiecej akcji. Niestety do wersji 1.17 zostało "polepszone" wystrzeliwanie rakiet przez bombowce i M7M. Niestety ja tych statków nie używam bo dla mnie to nie jest zbawa co chwile kupowanie drogich rakiet. Przeciwnicy natomiast mogą zestrzelić jednym głupim bombowcem całą moją flote zanim podlece do niego. ja się pytam gdzie tu jest stara dobra wymiana ogniowa mędzy potężnym statkami klasy M1 i M2. W wersji 1.15 nie było to zepsute, znaczy "poprawione"i grało się świetnie. Jest jeszcze jeden bug ale to już nie wiem od czego zależy, a mianowicie przy braniu zlecenia patrolowania sektora wrogie wojska pojawiają się na chwile po czym znikają a ja otrzymuje wiadomośc że nie udało mi się nikogo zastrzelić. No sorry nikogo nie było. No to było by na tyle, czekam z niecierpliwością jak ktoś ma tą strszą wersję moda XRM dla TC. bez tego narazie nie gram.

User avatar
Sorkvild
Posts: 3432
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Thu, 23. Feb 12, 09:47

Wlasnie chodzi o to ze stara wersja byla 'zepsuta'. Wiele razy narzekalem na to, ze grajac w fabule Final Fury, gdzie trzeba eskortowac konwoj pojawiaja sie M8 Khaak, ktore skutecznie sa w satnie wyeliminowac caly konwoj wraz z twoja eskorta. W starej wersji w dodatku moc poteznych rakiet i skrypt ktory odpowiada ze ich uzywanie przez Ai zostaly nieco zmodyfikowane, a ich moc oslabiona. Jesli chodzi o mnie to dopiero po aktualizacji bylem w satnie przejsc ta misje z fabuly FF. OK, stracilem dwa mysliwce i jedno M6, ale nie prawie cala flote lekka tj. 18xM3 i 2xM6. To bardzo trudna przeprawa nie dosc, ze pojawia sie pelno mysliwcow to jeszcze kilka M8.
Jesli chodzi o ta misje, ktora opisujesz. Problem tkwil w tym ze gdy w sektorze pojawialy sie wrogie sily wsrod nich pojawial sie M8 ktory od razy wypalal rakiety i jednoczesnie atakowal przednia wiezyczka lub ktos z eskorty niszczyl rakiete i wielkie bum rozwalao cal patrol. Bynajmniej u mnie byl to czesto widok, wlasnie w wersji 1.16 dodano zdaje sie trzysekundowa ochrone dla wystrzeliwywanych rakiet przez co zapobiegalo temu kamikaze jakie komp uskutecznial. Podobnie bylo z Xenonami leci cala horda, jeden wypala windstalkera i odrazu niszczy go otwierajac ogien z przodu, hordy nie ma.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

Z³omi
Posts: 18
Joined: Sat, 24. Oct 09, 14:55
x4

Post by Z³omi » Thu, 23. Feb 12, 10:09

Owszem zgodze się rakiety są fajne, jest przeciez mod z ochronna moskito lecz w terańskich statkach nie zabardzo działa. Mozna też powiedzieć od czego są działka z ustawieniem antyrakietowym, lecz niestety twórcom nie dość że te rakiety są potężne i wystrzeliwane z prędkością miliona m/s to jeszcze rojowe, obrona przed nimi jest nie możliwa. Pisałeś coś o M8 wystrzeliwującym rakiety i strzelającym w nie przez przypadek z przedniego działka. Od kiedy i który M8 ma działka z przodu ?? A operacja Final Furry jest rzeczywiście trudna dlatego na krzaki najlepsze są duże okręty ponieważ małymi nic się nie zdziała a to z powodu charakterystyki ich dział (nie wiem jak to się pisze) kayonowych. Działa są szybkie ale nie robią dużych zniszczeń. Dlatego 3 lub 4 większe statki i ostatnią misję przejdziesz bez problemu.
Teraz dopiero zrozumiałem o co Ci chodziło z tymi kamikadze. Ten mój drugi problem jest zupełnie inny. Nie chodzi tu o rakiety które niszczyły tych, którzy je wystrzelili dlatego tak szybko wrogowie znikali. Poprostu wrogie statki po rozpoczęciu patrolu pojwaiają się na ułamek sekundy i znikają. Dzieje się to przy każdej wartości kredytów za patrol. Raz udało mi się odczytać co to za statki były bo akurat miałem mape odpaloną. Były to Xenonki.

User avatar
Sorkvild
Posts: 3432
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Thu, 23. Feb 12, 11:13

Napisalem w tym kontekscie, ze eskorta czesto strzela gdy ma wroga na celu, pech ze na lini ognia jest rakietka z M8, mniejsza z tym obecnie rzadziej to zjawisko sie pojawia. Znikajacy Xenoni, kiedys mialem ten to samo. Byli w sektorze, a za chwile towarzycho zniknelo. To na pewno zachowanie pliku jobs. Od czasu 1.15 przeszedl on sporo zmian poniewaz ludzie na biezaco raportuja bledy.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

aldrinwarrior
Posts: 7
Joined: Mon, 19. Sep 11, 15:56
x3tc

Post by aldrinwarrior » Thu, 23. Feb 12, 12:22

A masz MBRR. Jeśli tak to on to powoduje. Sam tak miałem do czasu aż go odinstalowałem.
X3TC 3.2

Z³omi
Posts: 18
Joined: Sat, 24. Oct 09, 14:55
x4

Post by Z³omi » Thu, 23. Feb 12, 12:31

No niestety mam, lecz w przypadku moda XRM gdzie inwazje są na początku dziennym myślałem że będzie to koniecznośc. Inaczej sektory zaczną szybko pustoszeć. Może polecicie mi inny mod który podbnie działa a nie robi bugów.

aldrinwarrior
Posts: 7
Joined: Mon, 19. Sep 11, 15:56
x3tc

Post by aldrinwarrior » Sun, 26. Feb 12, 16:18

Złomi wrote:No niestety mam, lecz w przypadku moda XRM gdzie inwazje są na początku dziennym myślałem że będzie to koniecznośc. Inaczej sektory zaczną szybko pustoszeć.
Wręcz przeciwnie. Przy MBRR Scale Plate Green był pusty przez Xenonów. A teraz jest wszystko cacy. Tak samo z Grand Exchange.
X3TC 3.2

Return to “Polskie / Polish X-Forum”