[X3 AP] Skrypt modyfikujący zachowanie rakiet
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
-
- Posts: 2
- Joined: Sun, 19. Apr 09, 18:12
[X3 AP] Skrypt modyfikujący zachowanie rakiet
Witam, chciałem zapytać, czy istnieje jakiś skrypt który zmienia zachowanie rakiet tak aby nie wybuchały zaraz po starcie gdy statek jest pod ostrzałem? Sam z rakiet praktycznie wcale nie korzystam, ale komputer całkiem często i moim zdaniem takie zachowanie rakiet jest najbardziej irytującym elementem gry. Zdarzało mi się robić misje patrolowe gdzie niszczyłem kilkanaście statków a nie miałem zaliczonego ani jednego, ewentualnie jakieś m5 bo wszystkie pozostałe w chwili gdy zostawało im kilka % kadłuba wystrzeliwały rakiety i od nich ginęły. ewentualnie taki skrypt mógł by po tak modyfikować grę aby w przypadku takiego zniszczenia statku frag był naliczany dla osoby która trafiła w rakietę.
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
Dla TC jest cos takiego, dziala na gracza.
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=238860
Musialbys przetestowac czy pod AP tez sie sprawdzi. Auto ostatnio cos updatowal, wiec sprawdz ww. temat przy koncu by zoabczyc co ludzie pisza.
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=238860
Musialbys przetestowac czy pod AP tez sie sprawdzi. Auto ostatnio cos updatowal, wiec sprawdz ww. temat przy koncu by zoabczyc co ludzie pisza.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!
-
- Posts: 2
- Joined: Sun, 19. Apr 09, 18:12
-
- Posts: 1347
- Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Takie coś poprawia zdecydowanie celne oko i strzelanie do statku, a nie do rakiet
A tak poważnie: to grasz dla statystyk czy dla własnej przyjemności?
A tak poważnie: to grasz dla statystyk czy dla własnej przyjemności?
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
-
- Posts: 256
- Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Te "pare rzeczy" to tylko ulepszenia wydajności jakie zostały opracowane przy patchu 1.1 dla AP (również wyjdzie za kilak dni), a które dało się zastosować również w TC.Sorkvild wrote:Tak w ogole to patch 3.2 dla TC jest w fazie testow, pare rzeczy dojdzie
Czegoś więcej można spodziewać się po patchu 2.0 do AP, który wyjdzie kilka tygodni po patchu 1.1. Na pewno będzie zawierał plik X3AP.exe, który pozwoli na uruchamianie AP bez połączenia ze Steam.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 3436
- Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07