[OT] Overhittingsproblemen

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

[OT] Overhittingsproblemen

Post by dirtbag » Wed, 14. Jun 06, 21:57

hey,

ik kamp de laatste dagen met overhittingsproblemen, zelfs als ik niks doe.
Ik kan nu al helemaal geen X3 meer spelen :cry:

kan iemand me helpen?

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Wed, 14. Jun 06, 22:25

Ja ik, zeg tegen je vader dat hij de verwarming uit zet :P , of koop zo'n usb ventilator van die site die ik je gegeven heb.
Enne nou weet ik nog steeds niet waarom mijn topic is gelocked, tzal de tekst onderaan wel zijn, ach ja maakt het uit ik heb tog 2 leuke filmpjes kunnen posten.

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Wed, 14. Jun 06, 23:19

Michiel1 wrote:Enne nou weet ik nog steeds niet waarom mijn topic is gelocked, tzal de tekst onderaan wel zijn, ach ja maakt het uit ik heb tog 2 leuke filmpjes kunnen posten.
Even in het algemeen, in de regels staat:
9. Discussie over iedere actie die door de site genomen wordt in relatie met een gebruiker (bijvoorbeeld een ban of een waarschuwing) is niet toegestaan. Dit houdt ook gesloten topics in.
Normaal houd dat doorgaans een lock van het topic waarin dit staat in. Echter, doe ik dit nu niet. Daarentegen wil ik wel verzoeken om deze vraag niet zo te posten, maar liever dan contact op te nemen met de moderator die het topic op slot zette (en als ie godzilla aan het kijken was, moet je geduld hebben of een pm sturen).

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Thu, 15. Jun 06, 08:22

Waarom hebben wij eigenlijk 5 off topic topics? als we nou gewoon 1 grote maken en die een beetje netjes houden :idea:

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”