Konkrétnější multiplayer v TC

Moderator: DJ Die

Chcete do X3 TC multiplayer?

Ano - v patchi
17
40%
Ano - v datadisku
14
33%
Ne
12
28%
 
Total votes: 43

willypokorny
Posts: 607
Joined: Fri, 28. Aug 09, 09:27
x4

Post by willypokorny » Fri, 26. Nov 10, 10:55

hm mozna... a k tem stitum by to mozna chtelo maskovaci pole :D

fanda serie X
Posts: 654
Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
x3tc

Post by fanda serie X » Fri, 26. Nov 10, 15:19

A taky neco, co by matlo zamerovani. Kdyz uz, tak at to ma co nejvic takovejch drobnosti :-D

Oslik
Posts: 112
Joined: Tue, 5. Sep 06, 22:49
x3tc

Post by Oslik » Wed, 29. Dec 10, 13:33

Mě zajualo co jsem tu četl o (ne)možnosti přistávání na planetách. Proč by to nešlo pro velikost ? To se přeci dá vyřešit. Pardon, nejsem SW odborník, tak nevím zda se mi podaří vystihnout co chci říct, ale zkusím to :).

Tohle se dá obejít - a ušetřit velikost - přeci tím, že v běžící hře nemusí přeci být (fyzicky) přítomny všechny planety, dokonce ani ta v sektoru kde jste vy - dokud tam nechcete přistát. Stačí aby o každé planetě existoval souhrn informaxí uložených v nějaké (např. textové) podobě.
Každá typ budovy by mohl mít (pro zpestření) několik typů - to už by byla skutečná fyzická data, ale nebylo by jich tolik, protože by v adresáři se hrou nemusela být každá planeta, ale pouze každý typ budovy 1x.
Jediné s čím by se hráč musel smířit, by bylo loadování připřistávání, nebo pokud by chtěl aby byly budovy vidět i z nějaké vzdálenosti z vesmíru, tak by se loadování spustilo při určitém přiblížení planetě.

No a ve finále by to při loadování vypadalo takhle :

Hra by se "mrkla" na malý texťák o planetě kam máte namířeno a tam by měla info např :

letiště : vzor X
bar : vzor X
továrna na Y: vzor X
...
...
...
...
k tomu souřadnice a orientaci budov

plus info co si jen fantazie vymyslí

hra by si v zápětí sáhla na HDD, pžadované vzory by vygenerovala na požadované souřadnice a hotovo.


Ale tohle nelze čekat od patche, to je přinejmenší datadisk, nebo rovnou další díl.

willypokorny
Posts: 607
Joined: Fri, 28. Aug 09, 09:27
x4

Post by willypokorny » Wed, 29. Dec 10, 14:03

nebo by šlo udělat tohle plus speciální TL jako bylo v X2, který vás na planetu doveze... jinak možná by ještě šlo nějaké statické rušení například při průletu mlhovinou nebo některými sektory. Nešly by zaměřit střely, dálková komunikace by se vypla, zaměřování laserů by blblo atd. V takových sektorech by po obchodních trasách a poblíž stanic byly postavené speciální zesilovací satelity, v jejichž dosahu, který by byl zobrazen na mapě, by všechno fungovalo normálně.

Oslik
Posts: 112
Joined: Tue, 5. Sep 06, 22:49
x3tc

Post by Oslik » Wed, 29. Dec 10, 15:03

No já se o těch planetách tolik rozepsal hlavně proto, že se dle mého názoru v planetách skrývá obrovský a nevyužitý potenciál. Krom přistávání by nebylo marné zavést rozvoj planet - a to jak AI tak mít možnost kolonizovat a rozvíjet své planety/velké asteroidy. Prdnout tam jen důl to je nuda. Mít možnost získat či kolonizovat planetu, na asteroidu postavit nejen důl, ale i komplex .... atd ... to by bylo teprv něco. Zrovna tak bych uvítal kdyby planety opravdu byly 3D a dalo se kolem nich létat - tedy by tvořily střed sektoru ...

Zkrátka by se mi líbilo značně propracovat a rozvinout budovatelskou část hry.
Last edited by Oslik on Wed, 29. Dec 10, 16:11, edited 1 time in total.

willypokorny
Posts: 607
Joined: Fri, 28. Aug 09, 09:27
x4

Post by willypokorny » Wed, 29. Dec 10, 15:53

nemusely by být ve středu sektoru, ale moh by ten sektor být obrovský a být v něm třeba celá soustava planet. a taky by to chtělo možnost mít na jednom účtu víc než 2 mld kreditů

Oslik
Posts: 112
Joined: Tue, 5. Sep 06, 22:49
x3tc

Post by Oslik » Wed, 29. Dec 10, 16:20

To by vážně chtělo zásadní změny, protože k čemu jinak víc jak 2mld ? Už při podstatně nižších částkách jsem nevěděl za co utrácet :)

User avatar
Rosta
Posts: 527
Joined: Fri, 8. May 09, 15:39
x3

Post by Rosta » Wed, 29. Dec 10, 16:21

Oslik wrote:To by vážně chtělo zásadní změny, protože k čemu jinak víc jak 2mld ? Už při podstatně nižších částkách jsem nevěděl za co utrácet :)
tak to já vím a to za továrny :D

EDIT: ikdyz 2 mld. jsem jeste nemel :)
Seasonic 500W, MSI Z77A-G45, Intel Core i5 3570K 3,40 GHz, 8 GB Dimm DDR 3 1600 MHz, NVidia GeForce GTX 560

willypokorny
Posts: 607
Joined: Fri, 28. Aug 09, 09:27
x4

Post by willypokorny » Wed, 29. Dec 10, 16:41

jenže když by sis moh koupit podíl na planetě tak ta nejmenší parcela by mohla stát tak 10 mld.

User avatar
Rosta
Posts: 527
Joined: Fri, 8. May 09, 15:39
x3

Post by Rosta » Wed, 29. Dec 10, 16:42

to jo ale to ze by mela byt planeta uprostred sektoru tak to uz by hranicilo s 4X
Seasonic 500W, MSI Z77A-G45, Intel Core i5 3570K 3,40 GHz, 8 GB Dimm DDR 3 1600 MHz, NVidia GeForce GTX 560

Oslik
Posts: 112
Joined: Tue, 5. Sep 06, 22:49
x3tc

Post by Oslik » Wed, 29. Dec 10, 17:20

Na druhou stranu ... to tu řešíme co bysme rádi ve hře a to bez souvislosti k multiplayeru. Dobrá otázka je, zda má multiplayer smysl.
Multiplayer je veliká dřina, ono to není jen o tom umožnit hru více hráčů.
Esenciální je vváženost hry a to dá nejvíc práce. Navíc se většinou v rámci vyváženosti musí volit kompromisy a často lecos obětovat, což by se nám zas nemuselo líbit.
Tak či tak, multiplayer znamená složitý, dlouhý a pracný vývoj a tam zas vyvstává otázka, zda to má smysl vedle konkurence např. v podobě EVE - což je hra, která byla od začátku vyvíjena jako online multiplayer a k tomu má za sebou několik let vývoje zaměřeného právě jenom a pouze na multiplayer.

Takže má cenu riskovat zhoršení kvality výborného single playeru aby se dosáhlo multiplayeru, který se bez dalšího dlouhého a namáhavého vývoje stejně nevyrovná konkurenci co má v tomto směru značný náskok ?
Náskok jak v čase, tak v prostředcích a realizačním týmu ?

User avatar
Rosta
Posts: 527
Joined: Fri, 8. May 09, 15:39
x3

Post by Rosta » Wed, 29. Dec 10, 22:40

ted to stejne neovlivnis protoze na multiplayeru uz davno pracuji, takze muzeme jen cekat nez vydaji alespon trailer
Seasonic 500W, MSI Z77A-G45, Intel Core i5 3570K 3,40 GHz, 8 GB Dimm DDR 3 1600 MHz, NVidia GeForce GTX 560

willypokorny
Posts: 607
Joined: Fri, 28. Aug 09, 09:27
x4

Post by willypokorny » Wed, 29. Dec 10, 22:47

já myslim že by to stejně nikdo z nás vůbec neovlivnil :roll:

Oslik
Posts: 112
Joined: Tue, 5. Sep 06, 22:49
x3tc

Post by Oslik » Wed, 29. Dec 10, 23:03

Což to je jasná věc že to neovlivníme, to ovšem neznamená, že o tom nemůžeme plácat rozumy :D

willypokorny
Posts: 607
Joined: Fri, 28. Aug 09, 09:27
x4

Post by willypokorny » Wed, 29. Dec 10, 23:18

samozřejmě :D

TTenk
Posts: 281
Joined: Sun, 2. Oct 11, 08:05

Post by TTenk » Thu, 2. Feb 12, 11:11

Především by mě zajímalo jestli na to někdo někdy kouká (myslím z egosoftu)

Rasy:
Argon, Boron, Goron, Paranid, Telanid, Split, Xenon, Khaak, Terran, Corona (vysvětlím později)

Hratelné pro hráče:
Argon (Argone prime)
Boron (hranice království)
Paranid (Paranid Prime)
Telanid (Fontána zisku)
Split (Rodina Rhonkar)
Pirát (kdekoliv, náhodně se vygeneruje rasa hráče)
Terran (Kacířův konec)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Dilema rasy - přístup (hodnost)
(všichni, nebo spíš většina lidí zná rasy atd...)
takže pokud si zvolím nějakou rasu-
+ znamená váhoda
- nevýhoda, plus to je i červený rank, prostě nepřítel... (tím se zajistí zábava pro PVP souboje a případný další vývoj)

> Argon
+ Boroni hraniční i jádro sektory
+ Telanid hraniční sektory
+ Terran hraniční sektory
- Paranidi
- Split
- Xenon
- Khaak

> Boron
+ Argonhraniční i jádro sektory
+ Telanidi hraniční
+ Terran hraniční sektory
- Paranidi
- Split
- Xenon
- Khaak

> Paranid
+ Split hraniční i jádro sektory
+ Telanid hraniční sektory
- neutrální rank pro borony
- Argoni
- Terrani
- Xenon
- Khaak

> Telanid
+ Argoni hraniční i jádro sektory
+ Boroni hraniční i jádro sektory
+ Paranid hraniční sektory
+ Split hraniční sektory
+ Terran hraniční sektory
+ Xenon sektory (prulet jen sektorem, který nemá sousedící další xenon sektory)
- Khaak

> Split
+ Paranid hraniční i jádro sektory
+ Telanid hraniční i jádro sektory
+ Xenon - průlet jakýmkoliv sektorem (nemožnost zlepšovat rank, nebo něco nakupovat)
- Boroni (není možné změnit)
- Argon (není možné změnit)
- Khaak
- Terrani (ikdyž budou nepřátleé pustí do Kacířova konce - utočit na hráče budou jen M1, M2, M7 nižší třída hráče "trpí" v sektoru)

> Terrani
+ Argon hraniční sektory
+ Boron hraniční sektory
+ Telanid hraniční i jádro sektory
- Paranid
- Split
- Xenon (xenoni po vás pujdou jako slepice po flusu)
- Khaak (stíhače vás nenapadnou - neznají vás jako jiné rasy, M6 a vyšší už ano)

> Pirát
hraniční sektory ke všem rasám a průlet Xenon sektory
(více asi netřeba říkat) pro všechny rasy (kromě Xenon a Terran) budete cílem no ;)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Pro hráče (jednotlivce)
Podle rasy kterou si zvolí nazačátku hry, si volí i loď.
Dostupné pro hráče jsou jen M3, M4, M5, M6
Pro hráče (společenství - firmy) dostupné pak
M1 (kde mohou přistávat i hráči se stíhači),
M7 (kde mohou přistávat hráči se stíhači)

M1 - pilotuje jen zakladatel společnosti (nebo jim zvolený člověk, pokud by nebyl online) pokud nemá nikdo kdo pilotovat M1
> pokud je ve spřáteleném sektoru zustává tam dokud se nepřipojí kompetentní pilot.
> pokud je u nepřátelskéh sktoru (sousedící sektor) odletí pomocí bran do sektoru, který je pro danou společnost domovský - velitelství)
> pokud je v nepřátelském sektoru, skočí do "bezpečí" podle toho jak je nastavena, pokud nemá EC tak letí)

Hráči kteří jsou na palubě:
viz. níže věže.
za 10 minut letu (herní čas) 100cr na učet (jako plat) (žoldáci 10cr) (vše závisí na ranku u společnosti, maximálně však 5.000 cr pro zaměstnance)


M7 - pilotuje naloďěný hráč s nejvyšší hodností ve společnosti (opokud jich je více rozhoduje rank uspěšnosti zásahů a nalítaných kilometrů)

Stíhače mohou vylítnout kdykoliv (z M1 / M7) dokovat pro odeslání požadavku)

Věže těchto lodí obsluhují vždy zakotvení hráči s nejvyšším uspěšností zásahů (pokud nikdo není automatický systém - muže nastavit kapitán lodě)

Náklladní prostor a jeho obsah zustaá tak jak je, prostě co se tam nakoupí to tam je.

--------------

Hráč smí na palubě mít jen rakety o maximálním 20 jednotek (na třídu lodě)
pokud používá munici - neomezeně (podle zbytku nákladního prostoru)

--------------

Samotná hra (bez pomoci jiných hráčů)
zapnete se, naloadujete a jste zprávou odkázání do Obchodní stanice (pro seznámení se s ovládáním, formami atd. zprávu lze ignorovat)
následuje druhá zpráva s uvítáním od (rasy kd ese hráč zrodil) a přihozeno 10.000.

Co hráč bude a nebude dělat je na něm.... (prostě klasické x-universum, stím, že na stanicích jsou ukoly i od společnosti (založených hráči - prakticky se jedná jen o žoldáctví, pruzkum, ochranu)

Multiplayer
- možnost zlepšovat rank spoelčnosti (ukoly pro společsnosti)
hlídkování (extrémě těžké), pruzkum (nuda), dobívání (toť níže)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Asi jde poznat, že velkou výhodou je asi být ve společnosti (každá si muže nabrat koho chce, každá si muže dát požadavky jaké chce (třeba nalítané hodiny, nastřílená uspěšnost, splněné mise pro NPC atd... zakladatel spoelčnosti a jím vybraní (dejme tomu maimálně pět lidí) si o vás mohou vytáhnout jakékoliv info o statistikách)

Aby se zamezilo zneužívání společností (tady by byla příležitost pro provozovatele, asi Egosoft, trhnout nějaký peníz navíc...

1) společnost muže založit jen osoba (asi registrací ověřená nevím) já osobně bych dal 18let (takový člověk ví co je právo a měl by znát co je zodpovědnost, to kvuli členům společnosti aby se vyvarovalo vulgaritě, podvodům atd... (ale kecat do toho nebudu) tedy společnost muže založit jeden člověk po složení "záručné" částky
tzn. 1.000.000 cr nevýhoda toho je, že společnost musí být alespoň měsíc aktivní. znamená týdně přijmout alespoň jeden ukol pro společnost ze stanic)
NEEEEEBO (ale tohle by si museli hodně dobře rozplánovat i real poplatkem, bez podmínky aktivity pro společnost... ovšem částka by musel abýt přispusobena. Rozhodně jsou zvýhodněni ti, kteří mají v zemi Euro (nebudu zmiňovat ani zemi , kde mají o 300% vyšší platy o 30% niží platby za eletriku, kterou od nás kupují etc...)

Určitě bych udělal nějaký "box" pro společenství, jako nákup "maskování" pro lodě společenství, atd... tím atd myslím velitelství - rozšiřování v základu bych dal možnost až 10 členů (+ zakladatel, takže 11) no nemá smysl se stím moc rozepisovat...

Jo proč společnost?
1) možnost vlastního obarvení lodě
2) vlastní velitelství (v něm se vám orpaví loď, doplní štíty, uloží hra, doplní munice, doplní rakety, zobrazíte si tam statitiky společností, dobité sektory...)
3) čím vyšší hodnsot psolečnosti, tím levnější nákup lodí
4) jako hráč začnete s M5 , ve společnosti vám ale muže být zapujčena M4, M3, M6 (podle hodnosti ve společnosti)
5) M1 (asi časem :)) takže krom automatické orpavy štítu, trupu , doplnění minuce a raket (aniž by byli nakoupeny)


chjo musím nachvíli odejít, tak si zatím počtěte (snd to pujde odeslat)

TTenk
Posts: 281
Joined: Sun, 2. Oct 11, 08:05

Post by TTenk » Thu, 2. Feb 12, 12:09

Dělám druhý post aby případně systém (fora) nehláškoval kvuli delce spotu a nezkrátil ho (nevím jestli tu jde psát nekonečný příspěvek no :))

(k postum nahoře, i hráč muže ovlivnit pruběh a směr hry.. vždyť to je pro hráče, dorý výrobce by si měl hlídat co chtějí hráči... já moc online her heznám, no znám, nehraju, nejsou dobré... pár kvalitních her hraju taky a vím, že si výrobce dané hry vžy nechal "kecat" do toho co by tam mohlo/nemělo být - tedy ne vždy vše vyšlo no :DD :(()

No kde pokračovat :D
No to je jedno, udělám nyní formou možné otázky/odpovědi:
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Goner rasa?
Rasa Gonerů, jako šiřitelů světa a pravdy vám umožní (v dosahu komunikace) hru vyjmečně uložit ve vesmíru.
Když už zmiňuji ukládání to probíhá jen na stanicích - automaticky.
Hra si ovšem loguje váš uspěch i během hraní (aby se nezatěžoval server, tak každých 5 minut) je to opravdu dlouhá doba, al evzhledem k náročnosti hry.

Jak probíhá load?
Klasicky vstupem do brány se loaduje daný sektor, NPC, stanice, hráči - společnosti, výsledek se ale i tak muže změnit (chtělo by to rychlý internet, kvuli přenosu dat)

Jak se přihlásit vubec?
Po zapnutí hry a volby Multiplayer (spíš asi Online hra) klasickým přihlášením ke svému učtu (bez opakování, přihlásíte a jste přihlášeni, po novém zapnutí vás hra automaticky přihlásí (pokdu si zaškrtnete někde volbu)

Lze být v evíce společností?
NE co se týká společností hráčů, to pouze v jedné. POkud se jedná o společnosti od NPC, klidně ve vše, cpokud to umožňuje rank)

Chci jinou rasu?
Pokud se hráč rozhodne pro jinou rasu mohl by ji změnit na libovolné loděnici (pokud muže dokovat) změní se mu loď a upraví rank podle rasy (takže je možné že změní rasu i přímo na nepřátelskou

Existují zkušenosti nebo tak?
Pouze rank pro společnosti, společnosti hráčů, rasy (viz post výše)
Aby to bylo zajímavé (já osobně) bych udělal to, že by hodnosti "kolabovali"

Příklad:, čím vyšší hodnost u Argonů, tím niží a agresivnější hodnost u nepřátelsých ras.

Proč jen stíhače pro hráče?
NO dokážete si představit, co by to bylo kdyby se v jednom sektoru seběhlo třeba 40x M1 ? (proto i M7 jelikož jsou velké)

V Single se dá obchodovat pomocí obchodníku?
Tu též, každý hráč by si mohl najmout (za plat) nějaké NPC jako obchodníka (system by byl stejný jako v single hře) stím, ž eby obchodník mohl zcela vyjmečně (jako v single) i do nepřátelských sektorů (samozřejmě by po něm šli piráti, khaakové, xenoni)

Kam se ztratili M8, TM, TP
TO je dobrá otázka, zatím na ni neumím odpovědět :D
ne kecám
TM si hráč koupit muže, muže ji i naplnit stíhači (v rámci lodě tedy)
TP si hráč muže NAJMOUT (jako obchodníka)
M8 by byla "kontrola" do systému... jinými slovy by každá společnost (od NPC, Armády, nebo právě i společnosti hráčů) měli automaticky nějaký počet M8 (u NPC by to bylo asi neomezené, tak jak to známe v single) u společnosti hráčů by bylo 4x M8 pro doprovod M1, 2x M8 pro doprovod M7, 2x M8 poblíž velitelství daného společenství...
Nastaveny by byli tak jak je daná agrese/přátelsví podle rasy...
Byl by to systém kontroly proti podvodům ve hře, možná se to někomu libí, někomu ne, ale proč ne, dobré využití...

Je omezené množství vlastněných lodí?
ANO pro hráče
NE pro společnost

Hráč muže mít:
vlstnoručně ovládanou loď
3x stíhač
1x TM
1x TP
až 5x TS (obchodníci)

jak si hráč muže vydělávat?
1) ukoly pro NPC (tím spojeneé i třeba najmutí nějaké TL pro stavbu, pokdu na to má)
2) nákupem licence (výhodou by bylo že omylná střelba na spřátelenou rasu by JEN snižovala rank rpo rasu... ono v singlu když třeba bojujete a omylem zasáhnete (když se naháíte s něčím) třeba stnici, tak nechápu proč s eznepřátelí. Chráním sektor, stnici apod... tohle mě osobně děsně štve...
3) najmutím obchodníka maximálně však 5 obchodníků (pokdu egosoft by dělal mohl by po nějakém real penězu až dvojnásobek)
4) najmutím hráče (sebe) k nějaké společnosti (pokud má zájem) jako žoldáka
5) (se mi vypařili z hlavy dva body, no neva, podstatu chápete ne?)


Co mody? Scipty?
ANO i NE
ne nic z tech které známe, ANO pokdu by byl vydán nějaký nový a přispusobený, ovšem takový mod by musel být dostupný jen při nějakém ugrade (automatický při zapnutí hry) aby jej měli všichni a nedělalo to neplechu)

Tím (někde ve předu v postech) odpadá i otázka na systém a kompaktibilitu.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Jooo Corona co to je?
Kromě systému, by se do Corony mohli přihlásit i hráči...
Jedná se o "dobrovolnou" hlídku (možná i nějak placenou credity)

Jedná se oto aby se hra vyvíjela, chytali mouchy atd... že s NEUTRÁLNÍM rankem vuči všem rasám (a rasy vuči Coroně) si jen tak lítají po vesmíru a hledají chyby ve hře...
DĚSNOU výhodou by bylo že by hráč viděl všechny sektory, neomezený jumpdrive.
Z jiných her je nazíváte jako hlídka, strážci, Gamemasteři, Gameoperátoři atd...
Víc asi netřeba dodávat...

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

No vím, že toho je hafo na čtení :)
Přiznám se že si to dokážu i představit v praxi :))

a teď krátce něco k HW a službě

1) hra by se musela více stabilizovat (i pro pomalejší stroje, to kvuli MP)
(za sebe mohu říct, že Albion má lepší hratelnost než Terran Conflict) ale určitě by to chtělo více a více a více optimalizovat. Což samozřejmě stojí čas a peníze...
2) server by musel být dostatečně výkonný, pokdu by ale egosoft nabídl multiplayer zdarma mohl by i vydělávat během hry, viz. post výše... nezdá se to, ale mylsím že by to vydělávalo (myslím, samozřejmě by se dalo přidávat do hry více a více možností co by si hráči mohli koupit. Vyvaroval bych se ale jedné věci a to nepřístupnosti i pro neplaticí hráče... tudíž byla by nějaká měna na nákup možných věcí nadstandart tak případně udělat aby taková ěna šla řeba zakoupit za herní měnu, nebo by se dala sebrat ve vesmíru, nebo odměnou za ukol atd... nechchi tu psát hry ve kterých to tak provozovatelé udělali. Většino ty hry mají více než 2.5mil fanoušků
3) PODPORA aktivní podpora kvuli chybám a bugům, ze začátku by jich bylo určitě hafo
4) Impletace jazyků, nedělat hru jen v EN a DE tu na foru je také dost lidí od jiných národů :P a bylo by třeba myslím, ž eby i sma komunita pomohla udělat češtinu (zdarma za hru ;))
5) zajistit dostatečný počet linek. Je otázkou jaký by byl server. No jednoduše mít rezervu 50 připojených hráčů (no snad to někdo pochopí) dejme tomu že v sektoru by mohlo být 200 hráčů (no asi moc) takže rezerva 50 hráčů (rezerva by byla si přístupná pro hráče kteří by byli ve společenství tedy pokdu by byla v daném sektoru jejich stanice... v jiném příapdě by se zenpřístupnili (asi červeně zbarvením, nebo vypnutím, deaktivací, přístupné brány do daného sektoru.
Domovské sektory ras (Argone prime atd) by měli mít gigantický počet možných uživatelů (kvuli novýcm hráčům)

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Já osobně si myslím (viz. příspěvek někde ve předu) že oprti konkurecni (firmy co se zaobírají jen multiplayery) že Egosoft má prostředky, čas i lidi na to aby se dalo vypilovat online hra...

K tomu bych měl ale prosbu (stížnost) :) ... aby testeři opravdu testovali hru...
protože jen idiot by mohl nechat projít 75.000 mikročipů (tento ukol nebyl testován, rpostě si tester jen dopsal přes script mikročipy adlabal na to...
Také by nebyli chyby při dokování (s automatem se často roztřískat o stanici... také to zpomalí, natočí přidá pootočí zpomalí... oblétání, tak i asteroidů) prostě nebylo testováno, to by porojít prostě nemohlo.
Také ukol s hledáním pokladu. Já osobně mam vysoké IQ (ikdyž to někdy tak nevypadá) a když říkám vysoké tak opravdu vysoké, ale vživotě by mě tedy nenapadlo v jedné části lítat po sektoru abych našel nějaké majáky. Vlastně jsem se zasekl na druhé Hádance a bez nápovědy na internetu bych ten ukol měl ještě nyní...
U hry se chce člověk bavit (ano přemýšlet také) ale ne si rvát vlasy, zuby, nehty aby něco udělal)

User avatar
DJ Die
Moderator (České)
Moderator (České)
Posts: 2884
Joined: Wed, 9. Feb 05, 08:57
x4

Post by DJ Die » Sun, 5. Feb 12, 13:47

ja hlavne nechapu k cemu ti to bude protoze balancovani uplne znici hru napr kdyz si nejaka lod da flaky tak bude schopna zlikvidovat obrovske mnozstvi stihacu i kdyz je budou mit hraci protoze na to proste strafovani nefunguje a nez ji zabijes tak zabije ona tebe 100x
naopak bez flaku se to nebude dat hrat protoze te pak zabije i v SP banda AI stihacek

cela serie X je v podstate postavena na SP hrani kdybys to chtel predelat tak muzes rovnou vyhodit vsechno
Split now give you...AAARRRRGGGHH!

Oslik
Posts: 112
Joined: Tue, 5. Sep 06, 22:49
x3tc

Post by Oslik » Mon, 6. Feb 12, 14:23

Přesně tak. X vždycky bylo a doufám že bude o SP. Dnes je MP her spousta a popravdě si občas od lidí rád odpočinu :).

Nehledě na to, že celá série X je živá především ze skalních nadšenců. V tomhle směru Egosoft postupuje velice moudře protože si to uvědomuje a snaží se hru cílovat právě na svou komunitu. Ne ji co nejvíc zjednodušit a zaútočit na širší publikum. - I když rebirth ve mě budí dle prohlášení právě ten dojem, ale budu ho soudit až ho uvidím.
Zrovna tak si totiž Egosoft uvědomuje to, že kdyby chtěl prorazit především ve směru k MP, tak by se těžko prokousáva skrz tvrdou konkurenci která toto pole již ovládá. Viz např. EVE.

Změny co tam navrhuješ by mi hru spíš zńechutily a odradily by mne od dalšího hraní.

fanda serie X
Posts: 654
Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
x3tc

Post by fanda serie X » Tue, 7. Feb 12, 14:23

No, já nad tim uvažuju, a říkám si, že by Egosoft měl minimálně něco udělat s UI, protože to je právě ten důvod, proč bych ten MP chtěl - prostě doteď nedokázalil vymyslet dost dobrou UI, takže veškeré zbraně musím buď sám využít nebo prodat do doků, odkud nemizí, souboje pak člověka omrzí, protože se všechno chová pořád stejně... chtělo by to aspoň v tomhle směru oživit, možná (a zdůrazňuju možná) trochu těch RPG prvků jako chození po stanicích nebo aspoň stejný dokovací systém jako v X2, ne-li rovnou zabudovat podvozek a pozměnit přistávání, aby to bylo trošku jiné než doteď.

Return to “Česky / Czech X-Forum”