Screenshoty lodí a complexů
Moderator: DJ Die
-
- Posts: 356
- Joined: Sun, 20. Aug 06, 15:20
-
- Posts: 696
- Joined: Wed, 23. Aug 06, 18:25
-
- Posts: 144
- Joined: Thu, 31. Mar 05, 11:19
Sir_Thomas: co máš za železo + konfiguraci X3 na který to hraješ?
EDIT:
takhle dopadl můj Falcon po boji s piráty, to jsem mu prostě nemohl udělat, abych ho poté vyhrané bitvě neopravil
[ external image ]
EDIT:
takhle dopadl můj Falcon po boji s piráty, to jsem mu prostě nemohl udělat, abych ho poté vyhrané bitvě neopravil
[ external image ]
-
- Posts: 150
- Joined: Sun, 13. Aug 06, 16:16
hehehehe... to si zaslouží opravu. Kolik stála?
PS.: mám jeden dotaz. V průběhu cestování vesmírem jsem našel dvě komodity které nevím k čemu jsou. Jde o "Concussion impulse generator" a "engine components". Je to hezké že je mám, ale nevím kde je zpeněžit v trading portech prodat nejdou.
Cirrus
PS.: mám jeden dotaz. V průběhu cestování vesmírem jsem našel dvě komodity které nevím k čemu jsou. Jde o "Concussion impulse generator" a "engine components". Je to hezké že je mám, ale nevím kde je zpeněžit v trading portech prodat nejdou.
Cirrus
:: AMD Athlon 64 X2 5600+ (@3GHz) Windsor AM2, AC Freezer 64 Pro, 2x1GB + 2x512MB DDR2 667MHz A-Data, Asus M2R32-MVP PCI-E, Gigabyte Radeon HD4850 512MB GDDR3 + Accelero S1, 2x250GB Western Digital SataII 16MB, Xilence Power 600W ::
-
- Posts: 696
- Joined: Wed, 23. Aug 06, 18:25
-
- Posts: 144
- Joined: Thu, 31. Mar 05, 11:19
jestli si to pamatuju správně tak asi 800k, mám skript na terracorp combat pilots, takže ten pilot si to opravdu zasloužil, sledoval jsem to na mapě a už jsem ho odepisoval, jenže během boje se mu doplnili štíty, takže byl dál bojeschopný, sranda je, že díky tomu, že tyhle piloti zlepšujou vlastnosti lodí, tak ani přesun do doku netrval nijak extrémně dlouho (alespoň k míře jeho poškození), rychlost 34Cirrus CZ wrote: hehehehe... to si zaslouží opravu. Kolik stála?
Sir_Thomas: já mám "jen" A64 3000+, 1GB RAM, 7900GT 256MB DDR3 ale jakmile mám v sektoru větší komplex, tak aby to bylo hratelné, tak bez AA a s nízkými texturami, ale zkoušel jsem běžný sektor s plnými detaily s 1024x768 (mám starší monitor, který při vyšším rozlišení má nízkou frekvenci, takže se na to nedá moc dívat), a bez problémů dobře hratelnéCirrus CZ wrote:PS.: mám jeden dotaz. V průběhu cestování vesmírem jsem našel dvě komodity které nevím k čemu jsou. Jde o "Concussion impulse generator" a "engine components". Je to hezké že je mám, ale nevím kde je zpeněžit v trading portech prodat nejdou.
ten generator jsem taky našel, ale šel prodat normálně v equipment doku, myslím, že to není nic neobvyklého, jen běžně dostupná zbraň
EDIT1: máte někdo tip co ovlivňuje rychlost načítání sektoru při
skoku/přesunu bránou?
EDIT2: myslím tím která část HW
-
- Posts: 356
- Joined: Sun, 20. Aug 06, 15:20
-
- Posts: 696
- Joined: Wed, 23. Aug 06, 18:25
Problém s načítáním sektorů je složený z více problémů.Peckoslav wrote:
Sir_Thomas: já mám "jen" A64 3000+, 1GB RAM, 7900GT 256MB DDR3
EDIT1: máte někdo tip co ovlivňuje rychlost načítání sektoru při
skoku/přesunu bránou?
EDIT2: myslím tím která část HW
Největší díl bude spočívat v ramce. Čím více ramky tím více informací X3 při přechodu sektorů nesype na disk. Takže pokud dojde k načítání ze swapu, je to potom přímo úměrné rychlosti disku, řadiče a eventuélně defragmentaci disku.
Dále vlastni pohyb v sektoru plný asteroidů, továren atd.... není přímo úměrný výkonu grafické karty. To znamená, že karty nVidia 7 řady stačí na X3 a je celkem buřt jestli je to 7600 nebo 7900 atd.
Pohyb v takto přecpaném sektoru je ve finále jenom záležitost CP, protože se počítá obrovské množství informací o místu, respektive pohybu různých těles nejenom vůči tvému místu pobytu v sektoru, ale i vůči sobě navzájem. A to už ani nemluví o tom, že když po sobě začnou objekty střílet tak je to pěknej masakr pro CP spočítat veškeré pozice střel.
V tvém případě přestože máš relativně výkonný CP, tak proti dnešním Intel CP je to velký výkonostní propad.
Shrnuto, podtrženo v tvém případě rozšíření ramky bude mít zásadní vliv na načítání sektorů, ale na vlatní pohyb v sektoru to nebude mít až tak velký vliv.
-
- Posts: 463
- Joined: Mon, 6. Feb 06, 18:28
co se tyce naroku na HW souhlasim se sirem thomasem tez mohli by udelat nejakou podporu pro phys karty... to by byl jinej cvrkot... CPU na to proste nema
2 torgen zda se mi to, nebo mas ty komplexy prorostle zkrz sebe?
2 torgen zda se mi to, nebo mas ty komplexy prorostle zkrz sebe?
Athlon 64X2 5000+ BE o/c 3.2GHz, 2x1GB DDR2 800, Asus 8800GTS 512MB, Ageia PhysX, cca 2TB in SATA2 HDD's, SBAudigy2, Thermaltake 450W
-
- Posts: 150
- Joined: Sun, 13. Aug 06, 16:16
Já myslim, že je má jen namačkaný u sebe... mě se to taky líbí, muj první complex byl rozhazenej po třech kilometrech od sebe... ted uz stavim druhej a "namačkanej" vypadá podstatně líp
Měl bych ale ke complexu jeden dotaz - jak nastavit prodejní cenu meziproduktu? Díky
Cirrus
Měl bych ale ke complexu jeden dotaz - jak nastavit prodejní cenu meziproduktu? Díky
Cirrus
:: AMD Athlon 64 X2 5600+ (@3GHz) Windsor AM2, AC Freezer 64 Pro, 2x1GB + 2x512MB DDR2 667MHz A-Data, Asus M2R32-MVP PCI-E, Gigabyte Radeon HD4850 512MB GDDR3 + Accelero S1, 2x250GB Western Digital SataII 16MB, Xilence Power 600W ::
-
- Posts: 286
- Joined: Wed, 30. Nov 05, 11:08
Prorostle zkrs sebe zrovna nejsou, i když jak se to veme, jsou doslova namačkány na sobě a to tak, že vhodným natočením a poskládáním k sobě zaplňují minimální prostor a spojovací roury občas něčím "procházejí", ale protože jsem puntičkář, tak pokud se mi to zdá moc nepřirozené nebo nehezké, stavím tak dlouho dokud to není tip ťop Technicky vzato, ale žádná fabrika do druhé nenaráží a nepůsobí žádné poškození ani pověstný dunivý zvuk.syk wrote: 2 torgen zda se mi to, nebo mas ty komplexy prorostle zkrz sebe?
Nastavíš ji stejně jako cenu hlavního produktu, ale hlavně musíš nastavit, aby stanice s meziprodukty ( já spíš používám výraz sekundární produkty, ale to je buřt, snad si rozumíme ) obchodovala. Obě tyto volby jsou ve stejném menu, pokud mě paměť neklame. Jednoduše řečeno při kliknutí na produkt by se dole měla objevit stejná řekněme "modrá lišta" jako když kupuješ jakékoliv jiné zboží, ale v tomto případě příslušnými tlačítky ( v mém případě na joy, ale jinak to jsou mám pocit směrové šipky ) neurčuješ množství, ale právě cenu.Cirrus CZ wrote: Měl bych ale ke complexu jeden dotaz - jak nastavit prodejní cenu meziproduktu? Díky
-
- Posts: 150
- Joined: Sun, 13. Aug 06, 16:16
No jo, jenže v "adjust station parameters" je položka "intermediate products" kde sledujes, kolik toho vyrabi a pak "resource buying price limit" a pak "product selling limit" ...nikde tam neni "intermediate product selling limit". Nastavení meziproduktu na "sell" samozřejmě mám.Torgen wrote:Nastavíš ji stejně jako cenu hlavního produktu, ale hlavně musíš nastavit, aby stanice s meziprodukty ( já spíš používám výraz sekundární produkty, ale to je buřt, snad si rozumíme ) obchodovala. Obě tyto volby jsou ve stejném menu, pokud mě paměť neklame. Jednoduše řečeno při kliknutí na produkt by se dole měla objevit stejná řekněme "modrá lišta" jako když kupuješ jakékoliv jiné zboží, ale v tomto případě příslušnými tlačítky ( v mém případě na joy, ale jinak to jsou mám pocit směrové šipky ) neurčuješ množství, ale právě cenu.Cirrus CZ wrote: Měl bych ale ke complexu jeden dotaz - jak nastavit prodejní cenu meziproduktu? Díky
http://4imagehosting.com/out.php?i=2969_complexinfo.JPG
A já už víckrát viděl , že muj TS si to frčí někam, kde je cena hodně pod tím "resource buying limitem".
Cirrus
:: AMD Athlon 64 X2 5600+ (@3GHz) Windsor AM2, AC Freezer 64 Pro, 2x1GB + 2x512MB DDR2 667MHz A-Data, Asus M2R32-MVP PCI-E, Gigabyte Radeon HD4850 512MB GDDR3 + Accelero S1, 2x250GB Western Digital SataII 16MB, Xilence Power 600W ::
-
- Posts: 49
- Joined: Wed, 23. Nov 05, 17:29
-
- Posts: 49
- Joined: Wed, 23. Nov 05, 17:29
-
- Posts: 286
- Joined: Wed, 30. Nov 05, 11:08
No asi tě pořád špatně chápu, ale ten screen je přesně ta obrazovka ve které se to nastaví. Když dáš volbu prodávání druhotných surovin normálně tu cenu nastavíš jako u primární suroviny. Na to co je tam napsané jsem se nikdy nedíval, takže je docela možné, že je tam napsáno buying price limit, myšleno jako nákupní cena pro případné zákazníky. Každopádně teď to tady pálím z hlavy, tak nevím přesně, mrknu se na to doma a zítra to když tak doplním nebo opravím
-
- Posts: 150
- Joined: Sun, 13. Aug 06, 16:16
No právě, že je tam jen to "resource buying price limit" což je limit pro nákup (ne prodej!) surovin, který sou potřeba pro fungování complexu... je to cena pro tvý obchodní agenty či TS. Pro zákazníka by tam musel bejt "intermediate product selling price setting/limit"Torgen wrote:No asi tě pořád špatně chápu, ale ten screen je přesně ta obrazovka ve které se to nastaví. Když dáš volbu prodávání druhotných surovin normálně tu cenu nastavíš jako u primární suroviny. Na to co je tam napsané jsem se nikdy nedíval, takže je docela možné, že je tam napsáno buying price limit, myšleno jako nákupní cena pro případné zákazníky. Každopádně teď to tady pálím z hlavy, tak nevím přesně, mrknu se na to doma a zítra to když tak doplním nebo opravím
No sem z toho tetřev...
Cirrus
:: AMD Athlon 64 X2 5600+ (@3GHz) Windsor AM2, AC Freezer 64 Pro, 2x1GB + 2x512MB DDR2 667MHz A-Data, Asus M2R32-MVP PCI-E, Gigabyte Radeon HD4850 512MB GDDR3 + Accelero S1, 2x250GB Western Digital SataII 16MB, Xilence Power 600W ::
-
- Posts: 696
- Joined: Wed, 23. Aug 06, 18:25
War industrial plant. (a stále přihazuji další fabriky)
Vysokoenergetický Plazmomet Alfa - 3x
Vysokoenergetický Plazmomet Beta - 2x
Protilodní Dělo Alfa - 2x
Projektilové Dělo - 1x
Iontový disruptor - 1x
Fotonové Dělo Beta - 4x
Fotonové Dělo Gama - 4x
Štít 25MJ - 1x
Štít 125MJ - 1x
Štít 1GJ - 2x
Štít 10GJ - 1x
Tkanina Rimes - 1x
Mikročipy - 4x
Počítačové Komponenty - 1x
Munice - 2x
Baterky - 4xM, 2xXL
Pšenice - 2x
Maso Argunu - 15xM, 2xL
BoGas - 1x
Maso Cheltů - 3x
Slunečnice - 1x
Řízky Cahoona - 3xM, 6xL
Bofu - 1x
Olej Rastar - 3x
Olej Nostrop - 1x
Ruda - 6xM, 5xL
Křemík - 5xL
Krystaly - 18xM
[ external image ]
Vysokoenergetický Plazmomet Alfa - 3x
Vysokoenergetický Plazmomet Beta - 2x
Protilodní Dělo Alfa - 2x
Projektilové Dělo - 1x
Iontový disruptor - 1x
Fotonové Dělo Beta - 4x
Fotonové Dělo Gama - 4x
Štít 25MJ - 1x
Štít 125MJ - 1x
Štít 1GJ - 2x
Štít 10GJ - 1x
Tkanina Rimes - 1x
Mikročipy - 4x
Počítačové Komponenty - 1x
Munice - 2x
Baterky - 4xM, 2xXL
Pšenice - 2x
Maso Argunu - 15xM, 2xL
BoGas - 1x
Maso Cheltů - 3x
Slunečnice - 1x
Řízky Cahoona - 3xM, 6xL
Bofu - 1x
Olej Rastar - 3x
Olej Nostrop - 1x
Ruda - 6xM, 5xL
Křemík - 5xL
Krystaly - 18xM
[ external image ]
-
- Posts: 150
- Joined: Sun, 13. Aug 06, 16:16
-
- Posts: 144
- Joined: Thu, 31. Mar 05, 11:19
pěkný macek
mám něco "menšího" v Mines of Fortune (nedávno jsem to dostavěl):
4x A-HEPT Factory
4x B-HEPT Factory
2x A-PPC Factory
2x B-PPC Factory
2x G-PPC Factory
a k tomu ten support aby to bylo soběstačný:
1x Silicon Mine L
2x SPP XL
3x Bio Gas L
1x Bio Gas M
3x BoFu L
1x BoFu M
7x Crystal Fab
2x Cattle Ranch L
2x Cahoona Bakery L
1x Chelt Space Aq. L
1x Rastar Oil Refinery L
+
2x Ore Mine L (jsou ve stejné sektoru - takový minikomplex, protože se mi už nechtělo čekat než ty doly dotáhnu ke komplexu přes celý sektor - tak mi tam jezdí TS, který vozí EC do dolů a rudu z dolů)
mám něco "menšího" v Mines of Fortune (nedávno jsem to dostavěl):
4x A-HEPT Factory
4x B-HEPT Factory
2x A-PPC Factory
2x B-PPC Factory
2x G-PPC Factory
a k tomu ten support aby to bylo soběstačný:
1x Silicon Mine L
2x SPP XL
3x Bio Gas L
1x Bio Gas M
3x BoFu L
1x BoFu M
7x Crystal Fab
2x Cattle Ranch L
2x Cahoona Bakery L
1x Chelt Space Aq. L
1x Rastar Oil Refinery L
+
2x Ore Mine L (jsou ve stejné sektoru - takový minikomplex, protože se mi už nechtělo čekat než ty doly dotáhnu ke komplexu přes celý sektor - tak mi tam jezdí TS, který vozí EC do dolů a rudu z dolů)
-
- Posts: 696
- Joined: Wed, 23. Aug 06, 18:25