X3: Albion Prelude

Moderator: DJ Die

In-lander
Posts: 164
Joined: Fri, 29. May 09, 18:16
x3tc

Post by In-lander » Mon, 26. Dec 11, 15:54

Chceš mít slušnou palebnou sílu? Nakup si pár desítek Fighter dronů mkII a a uvidíš to peklo :D. Onehda jsem jich vy xenonském sektoru vypustil na 200 kousků a dal povel atack enemies :D a i Qčko sundali (smůla pro něj, že neměl flaky). Jinak udělám abort sejvu a pořídím si osaku přece jenom je menší, kompaktnější, levnější a línější:) - Kyoto měl být správně nosič v předu 3 vstupy a zboku výstupy pro stíhačky ( -vrata). Je to sice hezká loď ale když se párkrat zaseknu o bránu tak ani není po chuti s ní létat. Anebo když člověk hned po výstupu nepřidá plyn (TAB) tak taky se rozbije o bránu - to se mi stávalo když jsem s Titanem couval do brány. Ale ať si každý zkusí sám.
>>>CZ<<<
Intel i7 2600K // 2x HD6850 CrossfireX // RAM 8GB Kingston 1333MHz // OCZ VERTEX 2 SSD 90GB (system disc) // MB: Gigabyte P67A-UD5-B3.

Oslik
Posts: 112
Joined: Tue, 5. Sep 06, 22:49
x3tc

Post by Oslik » Mon, 26. Dec 11, 20:45

V AP potíže s kredity nemám, i když nemám během chvíle x miliard :). Docela dost se nepřátelé katapultují, tak je pak laserem opravuji (byť je to otrava) a dobře prodám.

Zmíněná NPC co prodávají svou loď také čas od času potkávám a nejen splity. DObré je ale o ceně přemýšlet a ne bezhlavě kupovat. Doteď jsem nepochopil co vlastně cenu jejich lodi určuje, protože jednou je nabídka neskutečně výhodná a jindy stejně nehorázně přemrštěná. Příklad za všechny, koupil jsem novu na 80% trupu za nějakých 500k a jindy mi byla nabízena nějaká M4, dost poničená, za víc mež 2.5m. To už jsou takové výkyvy cen, že to nemůže ovlivňovat ani výbava lodi.

Vše vydělané jsem trpělivě investoval do obchodní flotily namísto svého stroje a ta se rychle stala velikou a sype víc než dost.

ligamin
Posts: 12
Joined: Thu, 25. Nov 10, 16:39

Post by ligamin » Tue, 27. Dec 11, 13:19

Zdar,
sice zde diskutují čtyři, ale jiste čte diskuzi více lidí.

Bohužel jetě jsem se nedostal k AP (čekám na krabicovou verzi), ale zkusil jsem zapátrat v x-encyklopedii. takže bych měl dotaz.

Máte už někdo za sebou celý teranský a argonský plot?
V encyklopedii je celkem dost popsáno jak tenhle konflikt dopadne (jinak popsaný jako 2.terraformeská válka) tak by mne zajímalo zda se drží dříve popsaných "historických faktů".

Dík

In-lander
Posts: 164
Joined: Fri, 29. May 09, 18:16
x3tc

Post by In-lander » Tue, 27. Dec 11, 14:56

hm budu si muset tuhle encyklopedii najít jelikož už mám Kyoto ( poté co jsem hru obohatil o MARS mod) a pokrok ve hře nemám.
>>>CZ<<<
Intel i7 2600K // 2x HD6850 CrossfireX // RAM 8GB Kingston 1333MHz // OCZ VERTEX 2 SSD 90GB (system disc) // MB: Gigabyte P67A-UD5-B3.

ligamin
Posts: 12
Joined: Thu, 25. Nov 10, 16:39

Post by ligamin » Tue, 27. Dec 11, 15:52

Ehm, nevím, zda zrovna v tomto ti bude encyklopedie nápomocná. Ohledně historie X světa je to spíše soubor faktů nežli návod. To je asi lepší juknout po nějakém průvodci na anglickém fóru.

TTenk
Posts: 281
Joined: Sun, 2. Oct 11, 08:05

Post by TTenk » Tue, 27. Dec 11, 18:37

In-landere ten prulet jsem řešil jednou s Valhalou (předXpackem). Krom jednoho pruletu se vždcky rozstřískala o bránu. Popacku už prolítla normálně, ale na druhou stranu když byla velká a nemotorná vypadala líp šlo na ni i vidět kde dokují M6. To mi u sposuty lodí chybí nebo jen to že levytují těsně pod trupem, škoda ž etam není nějaké "nehmotné" ramenno které by alespoň naznačovalo že je loď ať M6 nebo stíhač k lodi připojený.

In-lander
Posts: 164
Joined: Fri, 29. May 09, 18:16
x3tc

Post by In-lander » Wed, 28. Dec 11, 20:17

Nevím sice kde jsem to viděl snad někde na netu v nějakém videu kde byla Valhala a u ní dokovaly z boku dvě lodě - Tyr. Vypadalo to vskutku dobře.
V X3TC je valhala neúměrně velká a zbytečná - koupit nejde a bránou jak říkáš neprojde. Čekal jsem, že ji v X3AP zmenší a ještě lepší kdyby měla jiné označení třeba Valhala prototype s dokem pro M7/M2. A nějaké uchycení lodě neřeším, hlavně když tam není bug typu: opuštění lodě = rozbití.


Teď jsem rozjel příběh za argony kde už mám grifon sentinela .. a v plotu jsem se dostal až k "doruč L do Berryl research station". Jenže eLko nějak chytit nejde, potvory se nechcou deaktivovat. A s 2x CIG a 800kJ štíty to je těžká hra :D
>>>CZ<<<
Intel i7 2600K // 2x HD6850 CrossfireX // RAM 8GB Kingston 1333MHz // OCZ VERTEX 2 SSD 90GB (system disc) // MB: Gigabyte P67A-UD5-B3.

TTenk
Posts: 281
Joined: Sun, 2. Oct 11, 08:05

Post by TTenk » Fri, 30. Dec 11, 14:33

Tak dokup

já mam
2x CIG a 2x IPC
4x IPC
6x FA
předtím než sem sehnal FA tam byli Bleskomety :D ale asi se knim vrátím, sic blbý ta munice že je drahá jako blázen (o prachy nejde, ale nějaký nedostatek), ale porad skvělý dostřel, ikdyž ty flaky taz rychlý

Že je dobrý? :D lepší M7 (krom Pantera) tam není, je právě suepr, že je oproti panterovi mrňavej.

Nechce se mi dívat na zkratky laseru, tak snad jsou správně
Mise teď nedělám, jen prolítávám sektor po sektor, chci se zorientovat kde co je, něco jsem hledal a nějak nenašel.
Což právě ten Griffon by mohl být rychlejší.

DOcela lituju, že jsem ho v X3T v tom plotu ROzhodná zuřivost (nebo tak nějak) nedostal :( docela si na něj zvykám :)

In-lander
Posts: 164
Joined: Fri, 29. May 09, 18:16
x3tc

Post by In-lander » Fri, 30. Dec 11, 15:09

tak výbavu na něm už mám Griffon sentinel main 4x CIG / front 4x HEPT / left 2x PRG / right 2x PRG / back 2x PRG
(PRG = phased repeater gun)
Jinak mám akorát ten MARS mód k nezaplacení vychytávka tudíž v zásobě ještě 3x CIG a takhle si to přepíná něco na rakety něco na m5 apod. Docela se bavím jak maj xenoni snahu mě sundat ale po ráně od CIG se roztočí :D

Jinak chytat lelky (rozuměj xenon L) mi už leze krkem. 32 sestřelených a ani jedno deaktivované :evil:

Možná už jsem pochopil proč je neaktivní brána do sektoru Family Zyarth. Prý podle popisu sektoru v tom maj prsty xenoni. V hrubém překladu sektor odřízli od dodávek surovin za účelem války nebo co. Nu ale když si proletíš v sektoru Zyarth dominion tak zjistíš že se tam ve velkém portí xenoni. Skoro bych řekl, že je to v jejich vlastnictví.
Ale štve mě to. Člověk musí létat naokolo aby se dostal do Ocean of fantasy tzn. delší časy a více kilometrů. Chvála bohu za jumpdrive, který mohli vylepšit tak aby nebylo potřeba brány.

P.S Musím se přiznat, že jsem asi nemocný alespoň jednou denně navštěvuji xenony :D:D:D:D
>>>CZ<<<
Intel i7 2600K // 2x HD6850 CrossfireX // RAM 8GB Kingston 1333MHz // OCZ VERTEX 2 SSD 90GB (system disc) // MB: Gigabyte P67A-UD5-B3.

bakterius
Posts: 90
Joined: Tue, 29. Nov 05, 20:10
x4

Post by bakterius » Sat, 31. Dec 11, 11:59

chcem sa spytat, ked nahodim do AP MARS, bude mi ratat achievementy?

willypokorny
Posts: 607
Joined: Fri, 28. Aug 09, 09:27
x4

Post by willypokorny » Sat, 31. Dec 11, 13:38

inlandere jestli ještě máš kyoto, tak sem na en foru četl že má hangáry, ale nulovou kapacitu. asi to trochu upravím ;) jinak jednou se mi stalo že jsem vyskočil do sektoru, zmáčknul TAB na max zrychlení a ono mě to hodilo zpátky do předchozího sektoru :D asi další bug

In-lander
Posts: 164
Joined: Fri, 29. May 09, 18:16
x3tc

Post by In-lander » Sat, 31. Dec 11, 14:34

Kyoto mám sice na jiném sejvu a hangáry má ale jen nakreslené - info o lodi udává že žádné nemá a ani dokování s M3 nelze provést. Jinak ted žádné mody přidávat nebudu až dohraju AP plot.
>>>CZ<<<
Intel i7 2600K // 2x HD6850 CrossfireX // RAM 8GB Kingston 1333MHz // OCZ VERTEX 2 SSD 90GB (system disc) // MB: Gigabyte P67A-UD5-B3.

TTenk
Posts: 281
Joined: Sun, 2. Oct 11, 08:05

Post by TTenk » Sat, 31. Dec 11, 18:34

willypokorny: Tohle je hlavní devíza X3T v AP se mi to nestalo a tož etam trajdám občas i 602m/s
Dělají to především rychlé lodě.
Je to jednoduché, prostě pro tu akceleraci je mírný pohyb vzad (zkus to i v autě, jsou to "milimetry" ale hneš se vzad. Ve hře to dělá taky, stačí počkat vteřinku a pak akcelerovat.
jednou semi to stalo v X3T v Anacondě, prča byla že za druhou branou vlítal muj Panter, takže ten šel do kelu.

Porad se bavíte o tom MArsu, je to komaktibilní i s jinými mody? (kvuli lodím) a dělal na to někdo češtinu?

jo k postu výš ještě.
V X-Traship packu je super jedna M7
Hakata (Terranská) dokovat vní muže 1x M1/M2/M7/TL
pak 6x M6 a několik stíhačů
Asi udělám screen ale zkus si představit jak vypadá M7 v ní zadokovaná Mobilní dílna a v ní nějaká M1 a v ní nějaké M6 s M3 prostě nářez :D

In-lander
Posts: 164
Joined: Fri, 29. May 09, 18:16
x3tc

Post by In-lander » Sat, 31. Dec 11, 20:11

ještě větší prča v X3TC byla, když jsem s titanem vlétával do akcelerátoru na Jupiter .. jako naschvál se musela vynořit yokohama .. jenomže síla je síla tak jsem jí zatlačil zpět :D s čímž, že se po chvilce objevila znova a dorazila nás oba.

Jinak nejvíc co jsem měl bylo ACST od willyho + mars + unlimited ammount (nekonečno munice třeba pro gauss) ale více modu jsem nezkoušel.

A nevím zda se někomu (už) stal tenhle bug: utíkal jsem před xenony a raketami, říkám si fajn zdrhnu bránou a ejhle najednou jsem jí proletěl a všechny ty rakety mě dorazily. Samozřejmě, že jsem měl pár hodin hry bez sejvu :D

To willypokorny: taková M8 s 2x lasery dopředu by nebyla k zahození + rakety tomahawk :D
>>>CZ<<<
Intel i7 2600K // 2x HD6850 CrossfireX // RAM 8GB Kingston 1333MHz // OCZ VERTEX 2 SSD 90GB (system disc) // MB: Gigabyte P67A-UD5-B3.

willypokorny
Posts: 607
Joined: Fri, 28. Aug 09, 09:27
x4

Post by willypokorny » Sun, 1. Jan 12, 12:47

TO inlander:

jako aby těch raket nechrlili tolik? :D jinak yokohamu vstupující do sektoru sem taky zažil: jednou sem se o ni rozmáz s M3, podruhý jsem rozmáznul ji s osakou a celej sektor rudej :D

dělám podobnej rebalanc jako ACST

kyoto má hangáry "jen nakreslené", ale četl jsem na EN modding fóru, že stačí v editoru přepsat počet dokovacích slotů na >1 a normálně tam zadokuješ se stíhačkama

TO TTenk: mám pocit že v autě to je hlavně tim že pustíš brzdu a vzápětí přidáš plyn. jednou se kvůli tomu srazily dvě auta na kopci :D

MARS je kompatibilní se vším kromě modů, které přidávají nové zbraně. jednu dobu jsme na tom s kamarádem dělali češtinu ale asi sem ji někam založil :D

In-lander
Posts: 164
Joined: Fri, 29. May 09, 18:16
x3tc

Post by In-lander » Sun, 1. Jan 12, 14:09

TO willypokorny: ne to ne ale nemůžeš vypustit raketu ve své blízkosti :D aniž by tě nevzala do pekel s protivníkem. Nicméně u toho mars modu mě dostala hláška: Pest control ready :D hubení škůdců :D :arrow: khaaků.


Jinak čeština.. nu třeba u mě by byla zbytečná pokud se nejedná o nějaké složité texty, za tu dobu co hraju x3tc a x3ap jsem se to nějak naučil hrubě překládat. Vesměs jde o to se naučit jen ovládání a zbytek je už takový intuitivní.
>>>CZ<<<
Intel i7 2600K // 2x HD6850 CrossfireX // RAM 8GB Kingston 1333MHz // OCZ VERTEX 2 SSD 90GB (system disc) // MB: Gigabyte P67A-UD5-B3.

TTenk
Posts: 281
Joined: Sun, 2. Oct 11, 08:05

Post by TTenk » Sun, 1. Jan 12, 17:25

Ono ať TC nebo AP se stává u terranu často že se potkáš s něčím, Yokohama ještě jde, horší je, když si nějakej ten kapitán z M1/M2 rozmyslí, že se proletí. Potkáš, trochu poškrabeš lak a hned máš pulku sektoru červenou (od doprovodu) stává se mi to i v Prezidentově konci
2x M2 Titán, 2x M2 Kolos 2x M7 Cerberus a nějaký drobky okolo.

Proto když prolítám ze sektoru do vedlejšího pošlu tam nejdřív nějaký stíhač abych viděl co je u brány :) no někdy to taky nevyjde, když se tam ze zadu (co vstoupím do sektoru) objeví hned nějaký hnízdo.

To ej trochu nedomyšlené, když vezmu Hvězdnou bránu tak měli bezpečnostní prototokoly. proč není udělaný to, že když je v blízkosti nějaká velká loď brána se "zablokuje" pro vstup z druhého směru. (Ve stargate byli brány jednosměrný, by možná bylo lepší)

nebo že se s Tebou (v M1) pere nějaký hnízdo (TP/TS/TM) protože se chce do brány narvat dřív. Sem velkej, pomalej, nemotornej, co se tam vubec s... taky se nebudete rvát do tunelu pro jedno auto, dyž před sebou uvidíte plně naložený a rozjetý kamino ne? :D

...

To s těma"slepýma" pruletama branou by mě zajímalo jak to přesně je. Občas se mi to stalo ve stíhači.
V TC jsem sledoval nějakýho pacholka prolítl branou a já za ním, z brány se ale vyloupli nějací piráti a hned po mě. Misi jsem nesplnil, ale když jsem chtěl zdrhnout proletěl jsem branou jako by se nic nedělo, ale piráty to vcuclo :D tak jsem zmizel :D ale když se mi to podařilo jednou vM7. naštěstí se jednalo o sektor kde nikdo nevylítal (sem si šel dělat kafe) branou jsem neproletěl (do dalšího sektoru) prostě nezareagovala, což v pohodě, kdyby kus za branou nebyla planeta (ta hláška o vstupu do atmosféry je zajímavá) moc mě taky nebralo když se loď místo toho neodrazila zpět do vesmíru (uhel dopadu = uhel odrazu)

In-lander
Posts: 164
Joined: Fri, 29. May 09, 18:16
x3tc

Post by In-lander » Sun, 1. Jan 12, 18:37

S tou bránou by to bylo zajímavý :D... než bys vstoupil musel bys vytočit adresu .. řekneš si fajn poletím do Argon Prime zadaš adresy + s chybičkou a bum budeš v Getsu Fune ... Pěkná představa.
>>>CZ<<<
Intel i7 2600K // 2x HD6850 CrossfireX // RAM 8GB Kingston 1333MHz // OCZ VERTEX 2 SSD 90GB (system disc) // MB: Gigabyte P67A-UD5-B3.

willypokorny
Posts: 607
Joined: Fri, 28. Aug 09, 09:27
x4

Post by willypokorny » Sun, 1. Jan 12, 18:46

vůbec stačilo by odbourat ecelly na jumpdrive... koupíš jumpdrive nastavíš adresu sektoru a bum

nebo by u každý brány byla malá stanice která by povolovala provoz

já osobně s anglinou problém nemám, občas se sice objeví slovíčko, ale člověk z kontextu zjistí co to je ;)

In-lander
Posts: 164
Joined: Fri, 29. May 09, 18:16
x3tc

Post by In-lander » Sun, 1. Jan 12, 20:29

mluv mi o e.cellech dneska sem létal a nebýt jednoho poškozeného transpíku tak jsem nikde nemohl natankovat a létat bez jumpdrive je setsakra mrzuté. Aspoň kdyby byly na energii nějaké doplňující stanice.
>>>CZ<<<
Intel i7 2600K // 2x HD6850 CrossfireX // RAM 8GB Kingston 1333MHz // OCZ VERTEX 2 SSD 90GB (system disc) // MB: Gigabyte P67A-UD5-B3.

Return to “Česky / Czech X-Forum”